Tuesday, November 13, 2012

HAIGEEE..

Arvasin just mõni aeg tagasi, et mina küll haigeks ei kavatse jääda ja et mul ikka väga hea immuunsus aga jah:D Nohu ja kurguvaevused ei kavatsenudki minust kaarega mööda minna. Nüüd hääl ära(viimati juhtus selline asi vist 15aastat tagasi) ja nina tatine. Kui päeval polegi väga hullu(va see, et tihtilugu ei saa keegi mu jutust aru, sest häält pole:D), siis ööd on ikka suht piinarikkad - nina kinni ja kurk kuivab.  

Aastate jooksul olen aga õnneks suutnud välja selekteerida toimivad ravimid..nohu vastu Sudafed tabletid ja kurgule Carmolis kommid. Mõlemad on suppersuppersupper effektiivsed. Olen ära proovinud igasugu erinevad nohurohud - alates humerist ja lõpetades Xymelniga. Ükski ei anna püsivat tulemust 3-4tunniks nagu Sudafed. 

Carmolis vihje sain õe sõbranna käest, kes kunagi kiitis seda. Alguses ei uskunud väga seda juttu, kuna toode põhineb ka looduslikel ürtidel jne aga see TÕESTI töötab paremini kui miski muu kurguvalu vastu. Se reaalselt võtab valu ära, mitte nagu strepsils, curamed vms.. 

Kiidaks ka Taruvaigu ja saialille pihustit aga see ajab mind öökima ja võimalusel seda pigem ei kasutaks. 


No comments:

Post a Comment