Friday, August 29, 2014

Aqva SPA & Hotel

Kinkisin elukaaslasele peale väsitavat tööperioodi lõõgastava puhkuse SPAs. Olen niii rahul selle valikuga. Pakett oli Aqva romantiline unelm. Pole sinna varem raatsinud minna, sest hinnad on mõnevõrra kallimad, kui mujal aga nüüd veendusin, et ka teenust saab selle raha eest korralikult :)

Pakett sisaldab:Spaahoolitsusi kahele:- luksuslik vannirituaal kahele 30 min või idamaine spaarituaal Rasulbad 45 min;- duaalmassaaž 60 minutit.Lisaks spaahoolitsustele:- ööbimist superior või deluxe klassi toas;- hommikumantlite kasutamist;- rikkalik buffet hommikusöök;- piiramatut veekeskuse, ujula, jõusaali ja saunakeskuse külastust;- kolmekäigulist romantilist õhtusööki kahele a´la carte restoranis Fiore.

Jõudsime sinna natuke hiljavõitu. Arvasin, et hotelli saab sisse kell 15 aga tegelikult sai juba 14. Jõudsime 15.30. Protseduuridele minekuks on tavaliselt SPAdes hommikumantlid ja sussid aga viimaseid mina ei suutnud leida. Noh polnud hullu, käisime enda jalatsitega. Lahkudes küsisin üle, et mis värk on ja vabandati, et oleks küll pidanud olema aga ju siis unustati panna. Peatusime hotelli uuemas osas DBL Deluxe toas. Tuba oli üsna ruumikas. Eraldi olid tualett ja vannituba. Vannitoas oli dush ja vann. Lisaks oli veel megasuur rõdu koos istumisnurgakesega. Tuba oli ülipuhas ja läikiv ning voodi ka mõnus. Vaade oli rõdult tervele linnale ja ka Rakvere linnus paistis ilusasti. Hotellis orianteerumine oli muidugi omaette kunsttükk. Kompleks koosnes kahest osast, mis asusid teine teiselpool teed ja ühendatud olid omavahel koridoriga. Kogu see kupatus oli nagu labürint :D

Esimene Massaaź oli meil 17.30 ja enne seda oli plaan minna saunakeskusesse. Seal saime kahjuks väga vähe olla. Mingi tunnikese vist. Saunakeskuses oli  7 suurepärast sauna: soolasaun, aroomi-aurusaun, sanaarium, eri temperatuuridega 2 leilisauna, auru-soolasaun ja infrapunasaun. Saunamõnudele lisaks on saunakeskuses karastav külmaveebassein, külma- ja  kuumaveevannid  jalgade turgutuseks, mullivann ja caldarium vaatega otse idüllilisele pargile.

Massaaź oli ka ülimõnus. Massöörideks olid Aasia päritolu naisterahvad ja protseduuri tehti meile mõlemale korraga. Veits naljakas oli, kui kannikaid hakati masseerima :D Mul päris nii ei ole veel kuskil tehtud :D:D Muidu muljuti pm pealaest jalatallani läbi ja kui üks kehaosa sai tehtud, pandi peale soe mähis. Lõpus oli veits ebameeldiv, kui paluti hommikumantel selga panna, et viimased mudimised teha ja mantel oli mul loomulikult täiega märg, sest tulime sinna otse saunakeskusest.

Peale massaaźi käisime linnapeal jalutamas ja poes ning siis õhtusöögile. 3-käiguline õhtusöök oli ka paketis sees. Valisime eelroaks ciabatta ja cesari salati. Pearoaks sea sisefilee veinikastmega ja magustoiduks mingi Tiramisu möksi ja õunakoogi jäätisega. Resto oli vanas osas ja seal nad parasjagu renoveerisid seda vana retseptsiooni. Mingi hullem puurimine ja möll käis nii, et mingit romantilist õdusat olemist küll polnud. Peale meie oli seal üks paarike veel ja need kadusid ka kärmelt sellise möllu peale. Pahane on muidugi raske selle peale olla, sest kunagi peab ju neid renoveerimistöid tegema. Söök oli iseenesest hea ja teenindus meeldiv. Toas vaatasime veel mingit romantilist kömöödiat ja tuttu ära.

Hommikul ärkasime suht varakult - enne 9 juba. Hommikuks kell 10 oli meil pandud Rasulbad saunarituaal. Enne seda pidime veel hommikusöögil käima. Söögivalik oli küll väga viisakas. Eraldi tooks välja hea puuviljavaliku ja selle, et seal oli suur ahjus tehtud kala(forell või lõhe) + veel kõik muu traditsiooniline.

Saunarituaali osas hüppasin suht tundmatusse vette ja enne isegi ei uurinud mis see on. Tundus lihtsalt põnevam, kui teise variandina pakutud vann. Igatahes rituaal oi järgmine: teenindaja juhatas saunaruumi, kus oli eestuba ja klaasuksega eraldatud idamaise dekooriga saunaruum. Olles kõik kätte juhatanud, teenindaja lahkus. Valmis oli pandud erinevad maskid erinevate kehaosade jaoks - nägu, dekoltee, käed, jalad ja liigesed. Lisaks veel kooriv mask. Kõigepealt tuli ennast dushiga niisutada ja siis möksid peale määrida ning maha istuda. Mingi hetk läks ruumis hämaraks, muusika hakkas mängima, laes särasid tähekesed ja ruum täitus niiske auruga. Istusime seal mingi 20 min ja lasime maskidel mõjuda. Kui aeg läbi hakkas laest sadama  nn troopilist vihma ja pesi enamuse maskist seljast maha. Mis maha ei tulnud sai pestud dushiga. Kui keha puhas, ootas eesruumis soojaanumas mõnus soe kreem keha jaoks.

Hotellist lahkudes käisime Rakvere linnuses ja Tarvast näppimas ning pubis päevapraadi söömas. Rakvere on iseenesest südamelähedane koht mulle, sest minu vanaema elas varem seal palju aastaid ja väiksena käisin pidevalt vanaemal külas :)