Wednesday, April 17, 2013

Olen täheldanud, et viimasel ajal inimesi vallanud mingi juustehüsteeria. Meeleheitlikult üritatakse juukseid kiiremini kasvama panna ja oh õudust, kui juukseotsad on natukenegi katki või näevad kuivad välja? On see sellest, et vahepeal oli juuksepikenduste maania ja kõik poolkiilakad nendest? Otsitakse lihtsalt täiuslikkust või on suur katsetushimu?

Pidevalt loed, mis imevigureid nende juustega ei tehta läikiva ja lopsaka paruka nimel:D Õlimaskid, kallid seerumid, shampoonid ja palsamid. Kas see nagu kurnavaks ei muutu?? ...sest tegema peab sea kõike ju järjepidevalt, et asjast tolku oleks.

Tekib küsimus, kas üldse ongi võimalik muuta juuste tekstuuri püsivalt, kui sulle lihtsalt pole antud paremat looduse poolt? Kas on võimalik tüüpilisest "eesti hõredikust" tuletada latiinolik lopsakas parukas?  Mina seda hästi ei usu. Selle võrra ehk saab natuke muuta, et sa enam ei kahjusta neid ja saavutad looduse poolt antud loomuliku tulemuse aga enamas kahtlen.

Mul on koguaeg üsna ükskõik juustest olnud ja enamasti kannan neid patsis ka. Juukseotsi lõikan ise, kui imelikud juba välja näevad ja pesen ka tavaliste shampoonide ning palsamitega. Sirgendan harva(aastas paar-kolm korda) ja lokke teen "maagiliste lokirullidega". Üsna harva olen mõelnud, et võiks katsetada üht, teist lihtsalt huvipärast aga paari korraga see ka üldiselt piirdub sest tundub, et minu standardid juuste osas ei ole eriti kõrged:D Vahepeal kastetasin keratiini juukse otstele aga kui olin vaevu veerandi ära kasutaunud, ajas ämm (plastik???)pudeli põrandale puruks:D Uut ei ole viitsinud ka osta. Loomulikult võiks ju juuksed olla paksud ja läikivad aga lepin ka sellega, mis parasjagu on.

Kuidas teil on? Kas juuksed tekitavad muret ja püüate neid igal moel turgutada või lasete asjadel minna omasoodu?




2 comments:

  1. Juustest nii palju, et sina peaksid (jah, peaksid, mitte võiksid) ende juuste eest küll hoolitseda. Su juuksed on kohutavad - katkised, kuivad, elutud. Iga kord, kui ma su pilte vaatan, mõtlen, oh issand, mis õudus tal seal peas on? Leia endale hea juuksur, kes sulle veidi õppust annab. Võtke endale eesmärk su juuksed korda saada. Lõigata lase neid ka mujal kui kodus. Kuna su juukseotsad on igas pikkuses väga katkised, siis lase kindlsati ka zguttingut teha. Vaid otste lõikusest pole kasu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahjuks või õnneks ei olnud mu juuste olukord sugugi katastroofiline nagu te üritate piltide põhjal väita. Seda kinnitavad pidevalt ka mu tuttavad, kes näevad ka reaalis mu juukseid igapäevaselt ning ka mu juuksur(kes mul siiski eksisteerib). Rahustuseks võin öelda, et tänase seisuga on mu juuksed kaotanud vähemalt poole oma pikkusest ja muutnud ka tooni. Seda küll mitte nende kehva seisukorra pärast vaid lihtsalt väike stiilimuutus. Tänan muretsemast igaljuhul!

      Delete