Sunday, July 27, 2014

Viljandi folk + piduu!

Väljas on +miljon kraadi kuuma ja meil oli ikka hädasti vaja folgile minna ennast praadima:D Üritus oli megalahe muidugi, kuigi minu üllatuseks publik jäi pigem sellisele "meiemehe" tasandile ja päris folgilikku teemat oli suht vähe. Või noh - vähemalt polnud neid seal, kus mina parasjagu olin :D

Koju sõites uuris sõbranna, et mis õhtul plaanis ja kuna mul lapsehoidjad olid olemas, siis mõtlesin et miks mitte teha üks klubiring ka otsa. Sai üle pika aja tantsida ja niisama nõtra panna :D




























2 comments:

  1. Mõnus suvine nädalavehetus.
    Kus Sa Margus Vaheri veel pildile said:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul ta koguni mitmel pildil viimastel postitustel. Üks Käsmus kontserdil koos Sandra Nurmsaluga ja viimane nüüd Maasikas :D Ta mul õe sõber..see ongi tegelikult väike tervituspilt õele :)

      Delete