Thursday, September 20, 2012

IOffer.com

Ma selle juukseteema jätaks praegu sinnapaika, sest sellest ei tulnud mittemidagi välja:D Toonivõrra läksid juuksed heledamaks otstest aga vaevumärgatav on see muutus:( Proovin mõne aja pärast uuesti. Tundub, et hoidsin värvi liiga vähe aega peas.

Täna tahtsin rääkida hoopis sellest, et proovisin teha huvi pärast tellimuse lehelt Ioffer.com. Pole sealt elusees midagi tellinud ja ei jaga üldse matsu:D Seal enamus asjad on analoogtooted ja tellisin endale Ray Ban stiilis prillid..lihtsalt, et vaadata kas asi toimib. Kallid nad ka ei olnud - 9USD. Tasuda sain ilusasti Paypali kaudu ja tundub, et asi toimis. Üllatav oli see, et ta ei lasknud mul uut kontot teha, sest väidetavalt olevat mul enda aadressiga konto juba olemas. Ma ise nagu ei mäleta küll, et oleks selle teinud. Lasin siis mailile lihtsalt uue parooli saata.

Olen küll plaaninud tellida originaale juba mõnda aega aga pole saanud hea hinnaga. Vaatame siis selle vuffli ka üle:D


2 comments:

  1. Kui sa värvisid tavalise blondi värviga, mitte blondeerijaga, siis on ilmselge, et see ei hakka peale. Ükski hele värv ei tee tumedat heledaks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei tahtnud esialgu päris blondeerijat osta ja ostsin hästi valge värvi(silver blond). Juukseotsad niigi kahjustatud jne. Proovin veel korra sellega ikkagi ja hoian kauem peal.

      Delete