Friday, January 23, 2015

Seda, teist ja kolmandat..

Pean iseenda ees vabandama, et ei ole viitsinud sissekandeid teha :D PALUN VABANDUST! ..

Nii .. alustuseks siis lauaga Munakal. Käisime Merikesega ja Munakal olin esimest korda. Algul seisin mingi 10 min ja vaatasin õudusega seda mäge. See tundus täiesti järsk ja tõstukiga üles saamine tundus üldse võimatu ettevõtmine. Mingid lapsed läksid mul ninaees naksti ja naksti üles ja mina ikka vahtisin nagu kivikuju. Kui lõpuks ennast kätte võtsin siis selgus, et see kalle oli hoopis kasuks, sest maa oli lähemal ja kukkumised pehmemad :D 3 tundi kadus nii, et ei saanud arugi. lammutasin nii hullult seal mäepeal, et laua klamber läks puruks ja mingid kohalikud poisid parandasid selle võtmerõngaga ära! .. Vahi MacGyver'eid eksole!

Pärast käisime ujumas, söömas(ühtlasi ka juukseid sirgendamas :D) ja klubis ning öösel tagasi Tartusse.

Teiseks siis vist minu sünnipäev!! Jepikajee..sain jälle vanemaks:D

Otsustasin, et külalisi ma kingituste otsimisega piinama ei hakka ja tellisin üllatuspeo, kuhu igaüks rahaliselt panustas ning ühtlasi ka korraldusliku poole eest vastutasid kõik üheskoos. Ma läksin üldse kodust minema ja saabusin kokkulepitud kellaajaks, kui kõik oli valmis ja kõik karjusid sürpraaais!! Vau ... onju :D Vähemalt tundsin ennast sünnipäevalapsena mitte mingi köögikatana ja alles jäänud raha eest sain endale ilusaid asju osta :)

..ja kolmandaks lihtsalt mõned selfid, mis on ka väga olulised :):):) Viimane pilt on küll tehtud Lindexis veel ostmata riietega aga ma ausõna ostsin need ära :) Mul on nii, et vahepeal lähen suure sooviga midagi ära osta ja poes vahin kalanäoga ringi ja kõik tundub nõme. Teinekord jälle astun poodi sisse ja kohe läheb tuluke peas põlema ja silmade ette ilmuvad seosed erinevatest poes olevatest rõivastest, mida sobiks komplektina kanda. Seekord siis kangastus selline variant ja ostukorvi see lendas! Parematel päevadel olen isegi 2-3 komplektiga poest välja jalutanud..sest noh. Ei saa ju ostmata jätta!!













4 comments: