Saturday, January 31, 2015

London calling!!

Vahi värki! Saan Londonisse 10-16 veebr!!! Ma nüüd ei teagi kas tunda rohkem muret või rõõmu, sest sellist seiklust pole mul vist varem olnud.

Algas siis asi sellest, et õde kutsus .. kuna tal on vabad päevad 10-16, siis tal oli valida kas jääda Inglismaale või tulla Eestisse. Ühesõnaga jääb siis sinna ja mina tema juurde. Kuna ta oma töökohas viibida ei saa nagunii sellel ajal, siis vaja mingi teine soe koht otsida.

Lükkasin piletite ostmist koguaeg edasi erinevatel asjaoludel. Küll ei suutnud otsustada, kas valida lihtsam aga kallim (u 150EUR Easyjet) variant ja lennata Tallinnast või soodsam Riiast (Ryanair). Alustuseks oli Ryani pilet mingi 97EUR, siis paari päeva pärast 87 EUR ja siis samal päeval õhtupoole 67EUR edasi-tagasi..tegin kärmed muuvid ja ostsin lõpuks piletid ära.

Jama on see, et bussiga Riiga sõites pea lendu pm 5 tundi ootama:/ Buss väljub Tartust kell 2 öösel, kohal olen 6 paiku ja lend väljub 11 ajal. Tagasitulekul klapib õnneks paremini ja peab tunnikese ootama.

Igatahes Londonisse jõudes pean minema bussi peale. Ma isegi ei kujuta ette millise? Õde pidi asja uurima. Bussiga siis meie elukoha juurde sõitma. Ma ei tea, kas tunnen üldse õige peatuse ära, sest bussijuhid pidid väga segaselt neid nimetusi röökima läbi kõllide.

Kokku kestab minu imeline teekond pea 13h. Tore eksole! Ma isegi ei taha ette kujutada, kui väsinud ma olen kohale jõudes?!?

Ööbimise leidmisega olid ka korralikud katsumused. Hotellid on jubekallid, mis normaalses piirkonnas. Algul õde pakkus hosteleid, kus saab rõõmsalt 4, 8 v 10kesi olla. Ei aitähh! Lõpuks valisime keskusest veits väljas aga ikkagi hea asukohaga kena kortermajutuse selliselt lehelt nagu www.airbnb.co.uk. Seal eraisikud üürivad välja oma korteritest tube või siis ka kogu korteri. Hinnad on üldiselt üsna soodsad kuigi vahepeal võivad lisanduda seal mingid koristustasud või tagatisrahad. Seda peab siis jälgima korterit broneerides. Oleme varem selle kaudu bronninud korterit Tallinnas ja jäime väga rahule hinna- ning kvaliteedisuhtega.

Bussipilet peaks maksma 1.45 kui ma õigesti aru sain ja Bussijaam on korterist 100 m. Peamised sihtkohad:
London Bridge - 7 mins
Green Park - 21 mins
Canary Wharf - 14 mins
Shoreditch - 17 mins
Westminster - 19 mins
The City - 23 mins

Härra elab ise ka korteris aga meil oleks oma magamistuba koos vannitoaga ja hommikusööki lubati ka pakkuda :):) Tagasiside oli ka suurepärane!

Kokku läheb meil see korter maksma 330 EUR ehk see teeb siis 165EUR näkku 6 päeva eest. 1 päev täishind 55EUR. Vähemalt saab inimlikult seal peatuda. Mitte 100 matsi ühes toas või siis haisvas 2 tärni hotellis, mis ilmselt selle raha eest ainuvariandina kõnealla tuleks :D Ühesõnaga mul läheb see reis keskeltläbi koos lennu, transpordiga lennujaamdesse ning tagasi ja hotelliga maksma 300EUR, mis ei ole Londoni kohta sugugi paha :)








2 comments:

  1. Ise just käisin värskelt Londonis. Läksin Ryanairiga Tlnast ja inimene edasi-tagasi oli 59 eurot nägu. Maandusime Stansteadis, sealt sõitsime u tund aega EasyBusiga linna (Baker Streeti peatusesse). Pileti ostsime enne netist ära, see oli u 7 naela edasi-tagasi. Sealt läksime kohe maa alla metroopeatusesse ja ostsime sellise pileti, et saime sõita nii metroo kui ka bussidega. Kusjuures nende linnaliinibussid (need suured punased double-deckerid) on ikka kaasaegsete seadmetega varustatud, et automaatne teadustaja ütleb peatuse nimi ja lisaks on bussis ka ekraan, kust näed, mis järgmise peatuse nimi on. Ühistranspordiga on seal niiiii kerge liigelda, päriselt ka.

    ReplyDelete