Sunday, October 21, 2012

Puhkus@Viktoria Hotel Pärnu


Saabudes ootasid mind ees eelmisest päevast kurnatud sõbrannad. Kuna nemad alustasid puhkust juba neljap ja mina saabusin reedel, siis oli see varane algus juba oma töö teinud:D Võtsime 4 peale sviidi ja ühe kahese toa. Viimast me reaalselt eriti ei kasutanudki, sest sõbrannadel on ju vaja 24/7 ninapidi koos olla.


Samal ajal, kui teised juba pidustusteks ettevalmistusi tegd olin mina lebos nagu alati. Neil läheb tavaliselt 3 tundi aega, et ennast sättida aga ma piirdun tunniga, vahel ka vähemaga.


See siis vist tulemus peale 1. lokitamist. Lõppkokkuvõttes tegin lokke 4-5 korda, sest kui ma viimase salguga lõpetasin, olid esimesed juba haihtunud holimata sellest, et lakitasin ja möllasin ja hoidsin tükkaega tange peas:(


Oma All Saints kleiti ei ole ma siiamaani kätte saanud ja pidin kasutama Vero Moda alternatiivi, mis oli ikka suht lühike mulle .. aga ajas asja ära:D




Suurepärane õhtusöök Viktoria hotelli restoranis. Meie paketi menüüs oli praad ja magustoit. Praeks oli kanafilee kartulipüreega ja see kaste, mis seal juures oli, oli taevalik!! Magustoiduks oli majakook.



Meelelahutusliku poole pealt valisime reedeks ööklubi Sugar ja laupäevaks hilise lõuna Steffanis ja teatrikülastuse.


Neljakesi...


Vaade meie aknast sügisesele Pärnule


Koidula park:


Lahkumine..



No comments:

Post a Comment