Friday, November 2, 2012

Kuna praegusele telefonile tuleb väike bye-bye teha, sest mees otsustas Elisa vahetada EMT vastu telefonimüüja mesijutu peale, siis saan ka uue telefoni omanikuks. Nagu ma aru sain, siis peaks telefon olema LG E510. Kuigi ma eriline telefoni p..e:D ei ole, siis ei olegi tegelikult vahet, millist parasjagu kasutan. Peaasi, et helistada saab aga kuna ma kasutan pildistamiseks peegelkaamerat ja ei viitsi seda tihtipeale kaasa tassida igale poole, siis oleks telefoni juures hea ka kvaliteetne kaamera. Igatahes konkreetsel telefonil peaks olema 5MP kaamera. Praegusel on mul vist 2MP(kui sedagi:D)

Igatahes..tõmbasin vanast telefonist pildid arvutisse ja väike review siin:

Sorry, et osad pildid külili:D

Käisin Taskus shoppamas:




Kombinatsioon, mida vist kunagi kantud ei ole. Pidin minema peole ja valisin riideid aga kahjuks ei saanudki minna sellele üritusele.


Reptiilide show Tartus:




Töö:





Uue koti presentatsioon:



Töö:



Kui pärnus sõbrannadega käisime, ei leidnud hotelli üles, kuigi eelnevalt olin google mapsist kõik endale välja vaadanud aga kohapeal oli MILLEGIPÄRAST kõik hoopis teistmoodi:D..seiklesin seal niikaua, kui leidsin kaardi ja õnneks oli oidu sellest pilti teha, et edasi juba teadlikumalt orienteeruda.


Käisin suvel Hansalaadal oma vaimusünnitisi müümas ja sain osaks privaatbändile, kes terve päev mul nina all tinistas. Pilt ongi tehtud minu müügiputkast.



3 õiega võilill ...uskumatu eksole?


Genka live ajal Genklubis Tartus eelmisel nädalavahetusel..

Backstage: 

Paul Oja


Henry


Live


TÄNAN!:D

No comments:

Post a Comment