Monday, September 23, 2013

Jälle üks pöörane nädalavahetus seljataga:D Reedel otsustasime mehe õega, et vaja ikka hädasti illukasse Genka livele minna ja mul mees mängis seal plaate. Mehe õde on väikse lapsega kodune ja pole 4 aastat kuskil klubis käinud. Ma muidugi olin väga kindel, et joon paar koksi ja tulen peale live ära aga mnjah. Genka ka saabus hilinemisega ja lõpuks jõudsin koju mingi 4 ajal vist. Kõrvits tuli meile ööseks, et mõned tunnid magada enne Tallinna minekut ja olin siis tunnistajaks tund aega kestvale mehe õe ülekuulamisele, et kuidas see staari elu ikka on jne, mis oli Henryle suunatud. Mees tuli koju 5 ajal ja magama sain alles pool kuus.

Äratus oli juba 8 hommikul, sest olin nõuks võtnud B-turule oma hilpe minna müüma. Hommikul muidugi oli pilt veel endiselt silme eest veits kõver ja saatsin juba sõbrannale messi, et mina ei tule küll kusagile. Mõni sekund peale saatmist tuli juba kuri kõne, et mismõttes?!?! Kasi üles ja aja ennast välja KOHE!!...Viskasin siis mingid suva hilbud selga ja vedasin paar kihti maskaarat oma punetavatele pohmasilmadele, tegin kärmelt hunniku võileivakraami meestele ja ladusin neile kohvitassid ninaette.

Terve see turupäev oli elupiin. Pidid seal päevotsa passima ja naeratama ning oma kaupa taevani kiitma:D Vahepeal käisid sellised kuumahood, et oleksin peaaegu otsad andnud. Teised preilid olid kõik üles mukitud ja lokid peas. Tundsin ennast tõsise rääbisena ikka nende kõrval. Õnneks äri ei läinud kõige kehvemini. Umbes 100 asja sai kaasa võetud ja veerand sellest maha müüdud. Ülejäänu panen ehk lähiajal ostasse ja viskan lingi kindlasti ka siia. Enivei oli see megakergedus, kui õhtuks lõpuks koju maabusin. Magasin kella 20st kuni hommikul 11ni:D ... ja luban endale taaskord, et enam ei lähe klubitama enne mingit turgu. A noh, see ei ole mul ka taoline esimene lubamine praegu..:D:D



No comments:

Post a Comment