Wednesday, September 18, 2013

peaks vist jälle alustama oma sissekannet vabandustega..umbes, et sorry, pole olnud mahti postitusi teha:D A no mis siin ikka vabandada eksole. Enda peas käib mingi pidev blogimine aga siia ei jõua see kuidagi. Mida ma siis vahepeal olen teinud...eeem vanatädi korteri müüsin ja ostsime uue. Nimelt kolis Tallinnast Tartusse. Nüüd veel ees kolimine...mis muideks jääb just minu UK reisi ajale. Ma ei kujuta ette, kuidas see tehtud saab sest mind ennast ei ole:/ Eks asjad saab kõik enne seda ka pakitud ja transpordiosa võttis elukaaslane enda vastutusele. Siiski jääb lahtiseks see, kes selle hüljatud pinna kõik puhtaks küürib, sest vanainimene on seal 40 aastat sees elanud ja ma ei tahagi teada, mis sealt mööbli alt jne välja tuleb.

Enivei, nagu ma juba enne mainisin on hea uudis see, et saan puhkusele. Nagu ikka jälle inglismaale. Sedapuhku nädala alguseks oma sõbranna juurde ja peale seda õe juurde, kus ma veel käinud ei ole. Reis tõotab tulla shoppinguterohke, sest plaanin kõik oma hilbud panna müüki Buduaari turule Tartus. Nagu reaalselt KÕIK läheb müüki.. tegin südame kõvaks ja riidekappi ruumi uute väljakutsete jaoks. Hinnad peaks ka suht taskukohased olema ja ma loodan lahti saada vähemalt 75% asjadest.

Koduste asjade poolepealt veel nii palju, et meil on käimas suurem remont ja renoveerimine. Elutuba saab täiesti uue ilme. Põrand vahetas juba värvi tumedast heledaks ja vana tume mööbel sai ka maha müüdud. Hetkel olen uue mööbli otsingul, mis on ülikeeruline. Tahaks saada antiigihõngulist heledat mööblit aga sobivat ei ole mitte kusagil:( Täiesti masendav..Vähemalt diivanitega oleme kusagile maabunud. Hetkel on meil küll suur lahmakas diivan aga sinna mahub jube vähe inimesi istuma ja diivani värv on ka vale. Kahjuks selliseid massivseid ja ökonoomseid diivaneid lihtsalt ei ole müügil. Variant oligi osta moodulitest kokku pandav diivan aga seal jällegi omad miinused, et ei saa sobivat tooni jne. Lõpuks otsustasime nurgadiivani ja 2se diivani kasuks. Kuna meil kogu mööbel vajab praktiliselt vlja vahetamist, siis on finantsid ka suht piiratud siis alustuseks hoidsingi silma peal kasutatud variante pakkuvatel portaalidel. Lõpuks vaatame juba selle pilguga, et saaks uuenagi kallima raha eest midagi aga ei:( Ilmselt istume siin tühjas toas Jaanipäevani ja kauemgi veel:D


No comments:

Post a Comment