Friday, November 22, 2013

Total brainfreeze

Viimasel ajal pole üldse olnud viitsimist shoppamisega tegeleda. Praakisin hiljuti välja enamuse oma kapi sisust plaaniga see maha parseldada, et uusi asju asemel osta. Asjad on endiselt kottides ja midagi uut minu kappi ilmunud ei ole. Käin juba pea 2 kuud samade riietega ja ei viitsi üldseee poodi minna, et midagi uut ning huvitavat soetada. Täielik 0 huvi on igasugu tilulilu vastu. Kajastub vist ka blogis väga edukalt:D ..enivei. Täna tõmbasin ennast ikka veits käima ja kolasin ebays ringi. Leidsin hunniku ilusaid ja inspireerivaid asju. Suure tuhinaga ostsin ära ka miskit ja ma kujutan ette kuidas varsti hakkan ennast kiruma kui jälle ülilühikesed kukevarrukatega hilbud kohale maabuvad. Sorteerisin küll välja Aasia XL suurused, mis meie mõistes peaks vastama M suurusele aga tihtilugu isegi see XL on pigem XS või S. Mõõtude järgi muidugi paistsid passivat aga no kes teab, kui reaalsed need mõõdud seal veel on. Igal juhul ma olen kindel, et minu laiskus maksab ka seekord kätte aga sisimas loodan ikkagi parimat:D















2 comments:

  1. Ma ei tea kui pikk sa oled, aga see läikiva kraega pluus on üsna lühike. Ise kannan M suurust (165cm pikk), tellisin XL suuruse, kuid siiski väga jupp ja ka varrukad pole päris normaalse pikkusega.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen ka seda pluusi seljas näinud aga mõtlesin, et äkki annab seda seeliku sees kanda. Muidu olen sinust 10cm pikem:D .. a noh, eks näis. Neil erinevad tootjad ka, et äkki õnnestub mõni suurem variant saada:)

      Delete