Wednesday, May 7, 2014

Palju õnne!

Ma ei tea mis värk mul sellega on aga mul kohe kuidagi ei tõuse käsi sõpradele ja tuttavatele läbi facebooki seina õnne soovima sünnipäeva puhul. Nii, kui näen jälle et oppaaa..sellel või tollel on sünnipäev ja massiliselt hakkab neid paljuõnnesid tilkuma, lööb mul seest õõnsaks ja käsi kohe mitte ei tõuse kasvõi neid kahte sõna kirjutama. See tundub kuidagi nii labane ja sisutühi. Paremate sõpradega ikka tuleb ära teha. Siis ikka panen midagi humoorikat või lisan miskit nostalgilist juurde kas pildi või videonäol. Loomulikult helistan ikka ka (kui isik juhuslikult kusagil maailma teises otsas ei pesitse parasjagu) ja õnnitlen.

Mul endal ei ole facebookis sünnipäev üldsegi märgitud. Ma ei taha ise samuti neid mõttetuid õnnitlusi saada inimestelt, kes ilmselgelt isegi ei viitsi süveneda sellesse, mida nad soovivad. Lihtsalt hommikul lükatakse leht lahti, vaadatakse kähku üle kõik sünnipäevalapsed...visatakse copy-pastega paljuõnned üles kõigi seinale ja päev korras :D Ei aitähh! Ühesõnaga jube totter komme minuarust :D ..või ma ei tea, äkki olen ise mingi imelik ja sellised asjad ongi normaalsed.


No comments:

Post a Comment