Sunday, February 17, 2013

PUHKUS VÕRUS JA OTEPÄÄL

Ja ongi tehtud!

Võrru jõudsime natuke liiga vara ja tegime aega poes parajaks - ostsime Selverist veini ja snäkke õhtuks. Poe juurest ei osanud kuidagi edasi orienteeruda, et Kubijasse jõuda ja küsisime teed. Sõbranna mul selline, et keerab lampi nii nagu kõhutunne juhatab ja me pidime kurja vaeva nägema, et teda ikka õigel suunal hoida:DKohale jõudsime üsna täpselt ja saime kohe tuppa. Tuba oli väga kena ja avar. Vannitoas oli isegi vann! Seadsime sammud sauna- ja basseinikeskuse poole aga alt adminnid saatsid meid tagasi tuppa, et ümber riietuksime, kuna saunakeskuse numbrikapid olid ainult väljaspool hotelli külalistele ja hotellirahvas pidi siis hommikumantli väel läbi hotelli sinna minema:D Saunad ja basseinid olid väga mõnusad. Koht ise ka hubane ja korralik. Põrand oli muidugi üsna libe ja isegi teosammul liikudes oli oht kukkuda. Äge oli veel see, et saunast oli vaade männimetsale ja metsas jooksid kaks hirvekest.

Peale saunasid oli meil kohe shiatsu massaaź, kus saime olla sõbrannaga kahekesi ja peale massaaźi läksime õhtusöögile. Õhtusöögi osas olid ootused vähe kõrgemad. Eelmine kord, kui käisin, siis sai paketiga valida ise, mida süüa soovid mingist spetsmenüüst. Seekord aga toodi praad - vettinud salat, kartulid, mis pidid vist olema ahjukartulid aga väga ei andnud mõõtu täis ja mingi paneeritud ollus. Aru ei saanud, kas see oli liha või kala või missasi. Joogiks oli vesi. Kõik asjad toodi jooksuga lauda. Keegi ei küsinud, kas soovime menüüd, et tellida mahla, teed veini vms. Mingi hetk saime ise mahti veini jakoks menüüd paluda ja noormees, kes tuli tellimust võtma, ei osanud isegi soovitada või kommenteerida valikut. Magustoiduks oli maasikakook. Peale seda soovisime veel baaripoolel ühed kokteilid teha ja seal nähvas meile baaridaam, et neil pole aega meiega tegeleda kohe. Läksin enda tuttavate juurde, kes sattusid ka samas hotellis olema Lõuna-Eesti ralliga seoses, et paar sõna juttu ajada.  Kui tagasi tulin, olid koksid imekombel lauda ilmunud. Õhtu veetsime veel toas pokaali veini ja snäkkidega, sest ilmselgelt ei saanud kõht sellest kahtlasest restoeinest täis.

Järgmisel hommikul oli hommikusöök, mis osutus õnneks paremaks, kui õhtusöök kuid siiski oli seal häiriv see, et mingid poola rallimehed konkreetselt jõllitasid meid, kui me saali keskel sööki, jooki jms käisime juurde võtmas:D Hommikul oli veel parafiiniprotseduur kätele ja peale seda Otepääle minek..

Võrust välja sõites avastasime, et autol oli kumm tühjaks läinud ja ofkoors ei olnud keegi rehvi täis pumbanud. Hirnusime seal aparaadi juures kõik kõhud kõveras ja selle peale tuli mingi tüüp aru pärima, et kas me hädas ja lahendas meie probleemi:D Saimegi teele asuda ja suundusime Linnamäele tuubiga sõitma. Tahtsime seal tegelikult pool tundi võtta aga piletitüüp ei tahtnud seda väga võimaldada ja lõpuks olime selle tunnise piletiga mingi 40 min ja läksime edasi Oti pubisse pelmeene ja suppi sööma.

Nuustaku villasse jõudes olime pisut segaduses, sest seal uksed olid lahti aga kedagi ei olnud. Mingi suvalise tüübi käest saime teada, et toal peaks võti ees olema ja tal oli õigus. Tuppa minnes avastasime aga, et palutud lisavoodipesu ei olnud toas ja helistasin hotelli kontakstisikule, kes 15min pärast meile kogu kraami meeleolukalt ära tõi. Õhtupooliku veetsime saunatades ja sättides õhtusöögiks. Õhtusööki plaanisime süüa Oti pubis, mis aga ei olnud väga hea mõte kuna prae hinnad olid seal ikka megad. Poolik praad oli alates 10EUR ja suured praed isegi mingi 25-30EUR. Teenindama pidi ennast ise, st koguaeg leti juures käima, et tellida jne. Rahvast seal ka ei olnud eriti - ei imesta ka miks:D Tellisime mingi päevapakkumise vms, friikartulid, paneeritud lest ja tartar kaste. Söök oli selline tavaline pubikas ja hind oli 6EUR.  Jõime veel paar koksi ja läksime klubisse. Seal ka väga palju rahvast ei olnud ja Come Back ise ei olnud aastate jooksul absoluudselt muutunud. Mehed olid arvuliselt tugevas ülekaalus ja naised, kas oma seltskonnas või lihtsalt rääbised. Seega oli meil ikka tükk tegu, et igasuguseid eemale peletada. Vahepeal, kui vetsus käisin, ei pääsenud enam sõbrannadele ligigi, sest nii suur meeste parv oli ümber:D Õnneks tuli palju minule meelepärast muusikat ja sai vähemalt tantsida. Villasse jõusime umbes pool viis ja magada saime 4h. Hommikul 9-ajal läks kõigil uni juba ära ja sõime hommikusööki ning asutasime ennast kodu poole.

Nuustaku villast jäi küll väga hea mulje. Hind ei olnud kõrge, ruumid olid avarad ja puhtad.

Ühesõnaga oli väga, väga tore puhkus ja ootan juba järgmist väljasõitu:)