Wednesday, February 27, 2013

Tuli tahtmine kohe avalikult kurta, kui kehv kokk mu elukaaslane on:D See on lihtsalt KO-HU-TAV, mis käkke ta suudab kokku keerata, kui palun tal nii aastas korra-paar midagi õhtusöögiks teha, sest endal ei ole aega vms. Ma ei kujutagi ette, kas ta teeb seda meelega, et ei peaks jumalaeest ise iga päev vaaritama hakkama või milles asi aga no nii kohutavat kraami ei ole võimalik süüa, nagu ta kokku keerab.

Täna näiteks palusin külmutatud kartulisektorid ja grillvorstid ahju visata ja mingi salati kõrvale teha. Kui koju tulin oli mees muidugi vihane, et miks ma tal nii nõmedat sööki käskisin teha ja et ma neid kartuleid mitttemittekunagi enam ei ostaks. Ja mis ta siis kokku oli keeranud - kartulid olid lihtsalt ahjuplaadile kallatud! Ei soola, ei õli ega mittemingisuguseid muid maitseaineid. Mingi aeg siis laotas vorstid ka kõrvale. Tulemuseks olid mingid ebamäärased kahvatud puitunud junnid:D .. kõrvale võttis  lihtsalt hapukoort, kuna salati tegemine käis ka üle jõu:D Ma siis kallasin endale selle kupatuse praepannile ja lisasin õli ning soola ja tegin tomati-kurgi salati kõrvale. Mees tuli kohe kõrvale nuusima, et miks tema söök selline ei olnud?

Veel üks hea näide on näiteks see, kui palusin teha makarone ja peale valada hakklihakaste konservi, mis mul oli maailmalõpu tarbeks ostetud:D Ta siis keetis makaronid ilusti ära ja valas selle konservi pannile. Nagu ikka, nägi see konserv veits kole välja ja ta keeldus seda makaronidele peale valamast ning üldse sellist asja söömast. Tegi makaronide kõrvale hoopis verivorste?!?! Ma siis ikkagi kallasin koju tulles selle kastme makaronidele peale ja panin lisaks pool karpi kodujuustu ja mees sõi ning kiitis seda sama kastet, mille ta ära oli põlanud:D

Kunagi suhte alguses kostitas ta mind ka võrratu koslusega - kiirnuudlid+keedupelmeenid. Iuuuuuu!!:D

Täitsa uskumatu kohe kuidas mõnele ei ole ikka antud seda soolikat ja lomingulist lähenemist:/ ..Isegi kõige lihtsamate roogadega ei saa hakkama. Kujutan ette, et praemunast kooruks ka paras katastroof välja:)

ehh..kergem sai kohe:D

Aga noh..mis ma siin ikka halan sest ega see tal ainuke viga ka, mis tuvastatud 6aasta jooksul:)

3 comments:

  1. Selle asemel, et avalikult tema üle viriseda võta ta käekõrvale ja õpeta...tehke koos süüa.

    ReplyDelete
  2. Sul vist käib see üks ja sama anonüümne kogu aeg postituste all vingumas ja norimas. Minu meelest just armas postitus:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noh eks ta postituses ole uba sees aga väljendusoskus jätab küll soovida:D ..kokakoolitused jäävad siiski ära, kuna ma armastan süüa teha ja 99,9% juhtudest toimetan ikka mina köögis:) Lihtsalt ma eeldan vahepeal, et lihtsamate toitudega saab vast ikka hakkama, sest ega ma teda mingit foie gras'd lavendli meega nagunii tegema ei paneks:D..

      Delete