Thursday, May 2, 2013

Praegu on mul käes vist see hetk, kus saad aru, et tegelikult on mul ikka väga tore igapäevaelu ja mingid väikesed probleemid pole üldse peavalu väärt. Viimastel päevadel on eitea kust lihtsalt mingid jamad alla sadanud. Lapsed on haiged ja istun kodus ning pakin haiglakotti. Pisemalt on veel täna kusjuures sünnipäev aga mingist tordisöömisest ei ole ilmselgelt juttugi. Olen vist ise 1 võileiva ja natuke putru terve päeva jooksul söönud ja oksendaval sünnipäevalapsel kausiga järel jooksnud. Nädalavahetusel peaks 2 satsi külalisi tulema+lisaks pisema sünnipäevale lubasin ka väikevennal oma 14.aasta sünnipäeva siin pidada. Tellisin isegi batuudi pisematele. Nüüd ei teagi, kas veab välja nende pidudega.

Lisaks sadas kaela mingi 700EURine võlg täiesti lambist ühest 3 aasta tagusest teemast lihtsalt asjade kehva kokkulangemise ja mu enda rumaluse tõttu...lasteteema kõrvalt üritan nuputada, kuidas seda siluda oleks võimalik ilma maksmata või siis vähemalt vähendada võlga aga see on ka ikka võimalikult keeruliseks kujunenud otseloomulikult.

Ja noh tööasjadega on ka praegu tänu kogu sellele tohuvabohule täielik kriis aga õnneks ei ole hetkel palju tellimusi.

Ise olen loomulikult tõbine - õnneks ei ole vähemalt sama, mis pisemal(rota vms) vaid kurk kiheleb ja nohu on.

Ütleme nii, et kõva kool ja aru ma ei saa, mis karmavõlg see selline on ja millega ma sellise jamadelaviini olen ära teeninud:/

Selline tore nädalalõpp siis..


No comments:

Post a Comment