Tuesday, April 30, 2013

Läheb Atlantisesse A-Rühma livele..

Kui mehe käest küsisin, et noh..kõlbab nii tulla vä??..siis ta vastas: " Lõpuks ometi!". Ma siis, et mis mõttes nagu?? No et nagu normaalselt riides, mitte et nii, et kõik mehed vahivad mokad töllakil:D

Enivei päris tore õhtu jällegi. Atlantises ütlesime Genkale tere ja kuulasime tema tavapäraselt vürtsikaid pajatusi sellest kui raske ikka elu on:D Vaatasime veits esinemist  ja läksime  Illukasse. Viimane oli ikka masendaval tühi võttes arvesse, et oli ikkagi volbriöö ja rahvast peaks nagu linnas liikuma. Koju sõites viisime veel tuttavad Genklubisse ja sealt  Vaksali tn poole edasi liikudes saime aru siis kus kõik inimesed on - korbiüritustel nimelt. Korporatsioonide ümbrused kubisesid inimestest. Samuti oli Zavoodi esine rahvast pungil.

ahjaa..ja taaskord üritas üks mu sõbranna mulle peol selgeks teha, et ma olen ikka parasjagu sõge inimene, kui kaine olen ja et mul promill ikka peol kohustuslik, ilma võiks üldse koju jääda:D



ATLANTIS


ILLUSION




No comments:

Post a Comment