Monday, April 8, 2013

Kuna meil autol renoveerimistööd päevakorras, siis sain üle pika aja ühistransporti nautida. Mees küll pakkus, et võin vabalt minna ka autoga aga no elumark on minna mingi täpilise kapotiga ja ilma tagumise aknaklaasita autoga linnapeale laiama:D Lõpuks jäi nii, et ta viis mind ise linna ära meie pool-kabrioletiga ja tagasi tulin bussiga. 

Tavapäraselt käisin kangapoes ja peale seda tegin aega parajaks Taskus. Viimases kaotasin ajataju ja NewYorkeris ringi uimates avastasin proovikabiinis, et kell on juba 16.47. Buss väljus 16.50. Õnneks meenus, et kell on mul nats ees ja kassas makstes nägin tseki pealt ka õiget kella, mis oli tasumise ajal alles 16.47. Jooksin ruttu välja ja jõudsin napilt. Oma peatusesse jõudes sain veel kilomeetrikese jalgsi kõmpida ja ilusat ilma nautida. Mütsi mul loomulikult ei olnud(Londoni suvitaja nagu ma olen:D), siis koju jõudes kõrvad valutasid päris korralikult suurest tuulest.

NewYorkerist leidsin asteekide mustriga lühkarid, mida juba ammu olen otsinud...jeiii!



No comments:

Post a Comment