Monday, August 18, 2014

Ahjaa..Hauka laat!

Käisin nädal tagasi Hauka laadal ka oma kleite müümas. Ostsin viimasel minutil tuttava käest platsi - pidi väidetavalt mingi magus koht olema ja magus koht my aaaasss!! Nagu kõige rohkem äärealal, kui olla saab oli see pleiss. Peale mind oli veel paar putkat ja kogu lugu. Suur tänu mingile erakonnanaisterahvale, kellele minu tegemised hinge läksid ja kes saatis mulle agaralt kliente ja tutvustas minu ärimudelit. Aga nohh ... võttes arvesse seda, et arvestades kehva müügi prognoose ma üleüldse sinna minna ei plaaninud ja lihtsalt see võimalus kukkus sülle, läks ikkagi hästi ja asi tasus ära.

Eriti fun oli muidugi see, et auto võeti mul käest ära. Sõitsin Tartust sinna kohale ja pidin ööseks jääma olude sunnil. Magasin sealsamas telgis. Enamus muideks teevad seda kas autos või siis oma müügitelgis. Niisiis minagi ja no väga vedas, et mingit paduvihma ei sadanud nagu terve esimene päev. Käsisin veel enne poes ja ostsin mõned õllid et, oleks parem uni ja ärevust vähem igasugu lällamise pärast, mis seal ümber toimus. Aga ma ei arvestanud sellega, et see paneb nendes väikestes rohelistes putkades tihedamini käima(ahjaa, kohtasin jälle oma lemmikpeltat :D ), mis olid megakaugel. Ja noh..siis hakkas see vetsuralli pihta. Viimane kord käisin veel mingi 3 ajal öösel ja mingi tüüp lihtsalt kakkus ws ukse lahti...mingid neiud seal kõrval pistsid röökima, et ära kaku ja mina karjusin seestpoolt :D Pärast välja minnes ka veel räuskasin nii nagu jõudsin ja tüübil oli ikka veel nagu mingi meganaljakas. Lasteaed maisaaaru!


Järgmiseks päevaks oli mul muidugi tel aku täiesti tühi. Rahvas oli ka eriti uim ja päike küttis lagipähe nagu mingi gestaapo lamp. Ma ei saanud ei vetsu ega sööki minna otsima, sest mees pidi tulema mulle järgi aga kuna mul igasugune ühendus välisilmaga puudus ja tal polnud aimugi, kus mul see müügikoht asus, ei julgenud ma kusagile liikuda. et äkki põrutab mööda ja ei näegi mind. Õnneks hommikusupp toodi otse telki kätte ja päris näljas polnud. Siiski leidis ta mind kerge vaevaga üles. Küll lubatust 2 h hiljem, sest ta lihtsalt magas sisse aga siiski. Sain lõpuks koju ära, et järgmisele katsumisele vastu astuda, mis siis kajastus eelnevas postituses :)








1 comment: