Friday, October 24, 2014

sügisväsimus

Mul käis hiljuti naabrinaine külas. Kurtis, et tal rauavaegus organismis ja sellest tingituna pidev väsimus. Et õhtul 9-10 ajal juba kukub ära. Võttes arvesse, et ta kell 7 ärkab on see täiesti normaalne minu arvates. Ok..hakkasin siis enda peale mõtlema ja mul on reaalselt olukord 10000 korda hullem. Nt eile läksin magama 23.00. 8.00 ärkasin hommikul ja viisin lapse lasteaeda. Peale seda jälle magama kuni 12.00. Kell 19.00 ma lihtsalt ei suutnud enam silmi lahti hoida ja jäin teleka ette magama.

Ma ei ole täna nagu mitte midagi teinud peaaegu, et oleks nagu mingist raskest tööpäevast kurnatud. Lihtsalt tunnen ennast nagu mingi sült. Isegi trenni pole jõudnud 2 nädalat sest ma lihtsalt magan trennid maha! Ma usun, et veri on mul korras sest sellega pole kunagi probleeme olnud. Toitun tervislikult ja värki. Ikkagi olen nagu mingi inimvare. Peaks äkki mingeid vitamiine sööma - D vitamiini?..sest noh tõttöelda ma ei mäletagi millal viimati põsk päikest sai. Igatahes täitsa uskumatu, kuidas sügis võib inimesele mõjuda.


1 comment:

  1. Minul arst kunagi soovitas teha C-vitamiini kuuri. 1000 mg päevas.

    ReplyDelete