Friday, October 3, 2014

Appi ma olen shokis :D

Tellis üks naisterahvas kleidi. Sellise ampiirlõikelise tegumoega maani variandi. Saatis kenasti näidispildid ja kirjelduse:

Tere,
Soovin tellida pika ampiirkleidi. Lingid näidistest:http://de.dawanda.com/product/49741666-Kleid-Luise#product_galleryhttp://de.dawanda.com/product/9246618-L-E-A
Sooviksin varrukaid selliseid nagu teisel lingil. Kaelaauk pigem sellise lõike ja suurusega, nagu esimesel lingil, mitte nii avatud kui teisel lingil on. Rinnaalusele soovin teist värvi (musta?) iluranti ja paela, mille sooviksin slehvina kinnitada selja taha. Võib kasutada pitsi.Ei soovi läbipaistvat kleiti.









Sai siis kleit valmis tehtud ja ära saadetud ja täna sain väga emotsionaalse kõne, et mis kleidi te olete mulle õmmelnud ja ma ei ole sellist üldse tellinud ja kuhu ma sellise sünge kleidiga üldse lähen?? Miks on seljatagune ja muud detailid musta värvi? Kus on empiirtegumood ja rinnaalune läbilõige?? Kurtis ja kurtis ja ma lõpuks küsisin, et hästi ma juba sain aru, et teile see kleit ei sobi ja palun saatke tagasi siis ning tagastan raha. Ja noh ikka ei sobi...nüüd häda, et miks ma niimoodi nähvan? Et ta ikkagi ei saanud sellist kleiti nagu ootas ja nüüd pole üritusele midaagi selga panna ja ikka see asi ja teine asi on valesti. Oehh..vererõhk tõusis mingi 10000 peale sellest jaburusest.

Mainisin siis, et tegin kleidi nagu oli toodud 1. näidispildil ja varrukad said tehtud sellised nagu palutud 2. pildi järgi (kuigi seljas pole mul hästi näha kuna kleit on õmmeldud XXL suurusele ja seljas alloleval pildil M suurusel).

Esimesel näidispildil ei ole migit rinnaalust läbilõiget. Empiirtegumoodi toonitab ainult see pael, mis on rinnaalusel ja kui see ära võtta on kleit lihtsalt vabalt langev. Klient ei vaevunud paelagi pakist välja otsima ja esiti oligi shokis just selle pärast. Minu väite peale, et kaasas oleva paelaga saab ümbet kinni tõmmata oli ta üldse üllatunud, et mis paelaga?? Siis ikka leidis paela ka üles.

Ja noh siis ikkagi need tumedad osad ei sobinud. Kuskohast ma oleks pidanud selle välja lugema, et tema neid ei taha, kui saadab sellise pildi? Ütleb siis selle peale, et tema ei ole väitnud ka, et soovib neid tumedana(kuigi pildil nii oli, seega võib seda küll väitena võtta). No kas mina olen nüüd napakas või mis??  Kas ma pean kohvipaksu pealt välja lugema, et soovib ka seda muudatust?

Lõppkokkuvõttes võtan jah kleidi tagasi ja teen sellest ehk midagi muud aga tuju on rikutud. Ma hetkel isegi ei oska öelda, mis selle loo moraal on või mida ma siit õppima peaks, sest ma ei saa ju igaühekäest hakata mingeid kümneid pisidetaile üle täpsustama ning eeldan, et inimene ikkagi ise paneb kõik vajaliku kirja. Tegelikult on mul mainitud, et ma ei võta tagasi tellimustöid ja inimene ise vastutab. Vajadusel teen muudatusi.  Siinkohal ma läksin nii leili, et ei taha selle inimesega edaspidi miskit tegemist teha ning maksan enne raha tagasi kasvõi 10kordselt.








7 comments:

  1. On ikka igasuguseid inimesi -.- Ma arvan, et ära lase üldse enda tuju sellest rikkuda - kleit on ju superilus! Ja kui tellijale ei sobi, siis on see siiski tema kohustus täpsustada, mida soovib ja ootab :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mind ajavad jubedalt leili sellised ülereageerijad. Ma saan aru, kui tõesti sobi asi. Pöördutakse ilusasti, et äkki saaks siit või sealt miskit ümber teha. Hea meelega teen ja pole probleemi aga kui sa pakist vaevu jõuad asja välja võtta ja juba teed kõned ja räuskad, et ma pole sellist tellinud ja miks see on nii ja too on naa? No kohe läheb mul punane tuli põlema :D

      Delete
  2. Ei tahaks nüüd olla kuri, aga paras talle, et see kleit ei sobinud ja nüüd ei ole millegagi minna.

    ReplyDelete
  3. Tundub, et tal oli lihtsalt kehv päev ja sina see õnnetu, kelle peale sai oma paha tuju valada.
    Tõesti ära tee välja.

    ReplyDelete
  4. Väga ilus kleit iseenesest ja võin ausalt öelda, et sinu süüd siin küll polnud - pigem ei olnud klient ise piisavalt täpne oma detailides. Ja usun, et muudatusi ei peagi sa selle kleidiga tegema - usun, et leiab endale rõõmsa omaniku ka praegusel kujul kenasti :)

    ReplyDelete
  5. Väga ilus kleit :)!
    Kahjuks paljud inimesed eeldavad, et kui nad on midagi oma mõtteis läbi mõelnud ja pildi kuvanud, siis teab hoobilt seda igaüks. Paras ennustamine ikka. Ja siis kriiskavad, et kõik on valesti. Närvi ajab jummala mustaks. Igal inimesel võiks olla kohustus töötada klienditeenindajana vms :D.

    ReplyDelete