Wednesday, April 9, 2014

B-turg 12.04 Kaubamajas

Ilmselt nii mõnigi minu blogi agaram jälgija on juba murelik, sest mitu päeva on on olnud vaikus :D ..aga..ärge muretsege. Ma ei ole veel loobunud. Lihtsalt viimasel hetkel (jälle!!) otsustasin, et lähen buduaari turule oma kleite müüma. KUIGI ma juba mõni aeg tagasi otsustasin, et kindlalt ei lähe sinna, sest mul ei ole midagi ilusat müüa ja sada häda aga mees ikkagi suutis mind ümber veenda...ja noh, ühtlasi on ta ise ka seal tööl:D

Nüüd ma siis vehin nagu segane jälle tööd teha. Esmaspäeval tegin 12 kleiti, eile vist kuskil 5, täna ka 5..põhimõtteliselt kodus käingi ainult söömas ja magamas. Veits peavalu teevad ka mõned keerulisemad tellimustööd, mis sellel nädalal vaja ära teha...õigemini hetkeseisuga jäänud veel 1, millega kiire. Teised tegin täna ära. 

Ma veits vihkan ennast sellistel perioodidel ja kirun ette ja taha, et JÄLLE viimasele minutile asja jätsin. Aga noh..üle enda varju ei hüppa eksole:) Liaks sellele on mul mingi tohutu ideede tulv, mida ma, üllatus-üllatus, üksi ei suuda teostada. Ideed jooksevad 1000km tunnis silmade eest läbi ja tahaks kõike-kõike teha aga jah. Loobin ainult elevil näoga kangaid kolme kaarde laiali ja vaatan nukralt juba välja lõigatud asjade virna, mis kõik vaja kokku õmmelda.


Enivei "ASTUGE MEIE BOKSIII!"...õigemini jah..minu :D Asukoht on hetkel teadmata.














4 comments:

  1. Ohh, ma olin juba nii elevuses, et Kaubamajas B-Turg ja siis vaatasin ikka et Tartu omas :'(
    Nii meeldivad su pitspluusid, kindlasti soetan endale mõne tulevikus. Jõudu! :)

    ReplyDelete
  2. oi, sa oled kuidagi nii kõhnaks jäänud! mitte, et sa enne mingi pontsik oleksid olnud :D aga tõesti väga-väga kõhn tundud piltidel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tegelikult olen ma täitsa normaalne - 176cm ja 68kg juba viimased 3-4 aastat.. Isegi mõned kilod oleks vaja maha saada. Piltidel lihtsalt tundub, sest seal annab ennast keerata ja pöörata nii, et üldmulje oleks saledam:D Ma olen ka 15kg vähem kunagi kaalunud. Vot siis olin kõrend! :D:D

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete