Saturday, April 12, 2014

Tehtud!

..ja ongi läbi B-turg! See oli KO-HU-TA-VALT väsitav:D Ma ei saanud sekunditki istuda kogu selle 9tunni jooksul..aga noh...ega ma ei läinudki sinna istuma ju. Müüdud sai pea 30 kleiti/pluusi/retuusi, jagatud hunnik visiitkaarte. Võiks öelda, et see oligi aegade parim saavutus buduaari üritustel senimaani! Tegelikult pidin sõbrannaga hoopis Parkmetsa jooksule minema, sest arvasin, et nagunii see budu turg mingi mõttetu teema jälle. Pärast jooksu käis sõbranna minu juurest ka läbi ja ajas ikka veits kadedaks küll:D

Alguses, kui sinna jõudsin, ei leidnud enda kohta üles. Otsisin selle "maadejagaja" siis üles ja ta juhatas mind lahkesti meeter korda meeter müügiplatsile. Minu üks stange on juba 1,5m pikk:D Kui ma need sinna püsti panin ei olnud enam inimestel ruumi kõndidagi ja ma ei teagi kus ma ise oleks pidanud seisma. Aga ma ei söandanud nuriseda, sest ise ma registreerusin viimasel hetkel. Siis saabus tagasi "maadejagaja:D" ja pakkus, et vabanes üks avar koht otse sissepääsu ees ja ma ei mõelnud pikalt. Otsekohe kutsusin mehe, korjasime oma kompsud kokku ja kolisime ümber.

Saingi endale sõna otseses mõttes tantsuplatsi jagu maad otse väliparkla sissepääsu ees. Alguses oli seal jälle teispidi natuke nutune, sest tundus, et nagu üldse rahvast ei liigu aga järsku hakkas trall pihta ja kestis kella kuueni välja nii, et polnud mahti vetsugi minna. Kõik kiitsid, et nii hea koht, sest seal üleval oli hullumaja. Kõik üksteise küljes kinni, palju rahvast ja totaalne infomüra. Mitu inimest valis asja välja ja lubas ringi peale teha, et äkki leiab miskit muud ..ja noh..ei läinud kaua aega, kui nad tagasi olid:D

Igatahes, oli väsitav kui tore päev ja ma usun, et kohtasin palju potensiaalseid kliente ja sain neile tutvustada enda tegemisi:) Postkastis oli ka juba hunnik kirju aga ma lihtsalt ei jõua neid täna üle vaadata. Praegu aga ei jõua ma ära oodata, et voodisse saaks. Enne vaja lapsed magama panna..







2 comments:

  1. Heh, siis hea kui hästi läks :)
    Ma juba mõtlesin, et tahaks sult pitspluusi ja kleiti, aga ei viitsinud enne tööd end hommikul sinna kohale vedada, mõtlesin, et küll millalgi veel aega on siis tellin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saab ikka tellida jah. Need 12, mis valmis tegin müümiseks, said küll kõik otsa aga tellimise peale saab ikka teha:) https://www.facebook.com/pages/Riidekapp/152152301468953

      Delete