Sunday, April 27, 2014

Ülitore päev!

Laupäev oli selline musterpuhkuspäev..alustuseks mõnus saun ja suplus ning seejärel restod, pubid klubid..

Käisime Polpos õhtusöögil. 10 naist + minu mees:D Peale seda Tikis kokteilitamas, siis Vabankis ja lõpuks "jälle see sama sara" .. :D ..Maasikas. Ja ikka kuni suusabaasini. Kui tuled põlema pandi, siis olid kõigil sellised näod peas, et mismõttes?? ..juba läbi? 

Kui tavaliselt mul sõbrannad panevad mingid hullud kabjad jalga ja poole peo pealt juba näod vingus, et jalaad valutavaad...tahame koju! Siis seekord, imede ime, sellist asja polnud. Rokkisime ikka lõpuni välja ja ma ise olin ka väga rahul, et madalad saapad panin. Eriti tänulikud on täna minu varbad, mis ei olegi tuimad nagu tavaliselt peale pidu.

Kõigil olid silmad muidugi üllatusest suured, kui laekusin meie üritusele maika ja pükstega:D Tavaliselt on meil nagu kirjutamata reegel, et kõik on peol kleidiga ja nii ka mina tavaliselt. Seekord tahtsin panna lihtsalt mugavad riided ja tundsingi ennast väga hästi. 

Pildimaterjal on mul seekord ikka vastav :D:D Igal pildil on selline nägu ees, et jah..

















:D:D:D







No comments:

Post a Comment