Sunday, April 20, 2014

Naistega õues..

Käisime sõbrannadega Meatmarketis söömas ja Tikis kokteilitamas..ja ma lubasin endale, et Maasikasse EI LÄHE! Aga jah..lõpuks lõpetasin seal ja suusabaasini välja. Väga hull igatahes:D Mul pole nagu üldse iseloomu või mis värk on..või oli seltskond lihtsalt nii tore :D:D

Meatmarketis oli supersuper söök ja teenindus nagu alati. Pärast läksime edasi Tikisse, mis oli minuarust ikka suht peldik, kuigi enne kuulsin selle kohta ainult kiidusõnu. Samas kokteilid olid küll ülihead ja enamus suht suured. See sinine jook oli rummi baasil ja selline kookosemaitsega. Mina jõin mingit Lemon Chupacabrat, mis oli viina baasil..vist nagu õunamahlaga vms. Seal oli süsteem, et ostad 2 jooki, saad kolmanda tasuta aga siis nagu pididki 2 ostma. Kui kolm tellisid, siis pidid kolme eest tasuma ka:D Me algul ei teadnud seda süsteemi ja saimegi veits tünga. Algul, kui sinna sisse sadasime, siis polnud seal nagu üldse inimesi ka. Mingid tüübid ainult istusid jalad harkis keset saali aga pärast läks ikka suuremaks mölluks. Sisekujunduse osas ei olnud ka väga vaeva nähtud. Ainult inventar oli soetatud ja seinad/põrandad olid kõik vana rasva pealt..vähemalt mulle tundus. Varem oli seal mingi nõme outlet pood, kus ma vist kunagi pole käinudki.

Igatahes kujunes väga tore õhtu ja nalja sai palju. Ja noh..miks ma klubisse minna ei tahnud, oli ka see, et järgmine nv on tegelikult üks suurem itumine plaanis, kus 12 naist kokku tulemas:) On mida oodata!
















No comments:

Post a Comment