Sunday, December 14, 2014

Otepää

Eile jälle üks tore päev..algas küll pisut nutuselt, sest meil maja ümber tormas ikka korralikult ja elekter läks ka ära. Korjasin põnnid autopeale ja läksime linna. Mul mees aitas korraldada breiktantsuvõistlust Battle of Est ja mängis seal tausta tantsijatele. Läksime eelvoorusid vaatama. Lapsed olid üritusest suht sillas. Vahepeal käisime Shakespeare'is söömas.

Õhtuks plaanisime sõbrannadega Otepääle sauna minekut ja pärast Tanel Padari kontserdile ja talvehooaja avamisele Come Back'i. Kuna aga ilm kohe kuidagi ei soosinud seda esmapilgul, siis tundus asi nutune. Õnneks andis torm õhtuks järgi ja saime ikkagi minna. Saun ja tünn olid ülimõnusad ning kontsert oli tore hoolimata sellest, et üks vana tuttav oli sigalakku täis. Undas mul kõrval ja ahistas :D Vahepeal õnneks käis oma teiste sõpradega tantsimas.

Algul mõtlesime, et sõidame Tartusse tagasi peale esinemist. Kuna olime kahe autoga, siis mõtlesime, et seal ei joo alkoholi. Lõpuks jäi ikkagi nii, et mina olin ainuke kaine ja jätsime seega teise auto Otepääle ning sõitsime minu autoga peale kontserti Tartusse tagasi. Käisime veel Maasikast läbi ja lõpuks Fastersisse, kus saime tasuta praed, sest mingid tüübid ei viitsinud ära oodata oma sööke ja andsid oma söögitśeki meile ning läksid minema :D






No comments:

Post a Comment