Wednesday, December 24, 2014

Toredaid pühi kõigilee!

Minu jõul möödus kodus lähedastega. Sõime, jõime, käis jõuluvana, lasime rakette ja ehitasime 2 lumememme.

Ärkasin hommikul kell 12 teadmisega, et mul ei ole Maidole ühtegi kingitust. Ühtlasi ei olnud kingitust ka pojale, kes tahtis saada jõuludeks Lego Batman 3 mängu Xboks 360le. Läksime siis viimase hetke shoppingule. Mina lõunakasse ja mees Prismadesse...ostsin valge Sangari triiksärgi (võtsin igaks juhuks ühe teise särgi kaasa, et saaks ikka õigetes mõõtudes) ja sain kaubapeale valida veel lipsu. Otsustasin võtta kikilipsu, sest neid tal veel polnud. Veel ostsin uue rahakoti. Seda Batmani mängu me ei saanudki, sest see oli otsas. Raske südamega ostsime ühe teise mängu.

Koju jõudsime 15.30 ja katsin jõululaua 2 tunniga ning jõudsin ka kingitused pakkida. Mul kõva kool juba laua katmise osas seljataga, sest viimased reede, laup, pühap möödusid pidude märgi all (mehel ja lapsel oli sünnipäev).

Sain jõuludeks Hugo Boss Jour lõhna, sokid ja eee..shokolaadi vist. Lõhna üle oli hea meel ja mul on olnud enne Hugo Boss Noir, mis meeldis väga....kuigi peal väga ei püsinud :D Igatahes see kink oli suht kümnesse :)

Homme on plaan minna vanaema ja vanatädiga kalmisturingile ja neilegi kingitused üle anda. Vanaemale on Mart Poomi raamat koos autogrammi ja nimelise pühendusega.

Rahulikku jätkuvat jõuluaega kõigile :)



No comments:

Post a Comment