Sunday, December 8, 2013

Kui paljud kiruvad seda pühadeelset hullumeelsust, siis mulle see omamoodi meeldib isegi. Sestap otsustasin sukelduda selle tipphetkel, ehk eile, Lõunakeskuse jõuluhullusesse:D Läksin nimelt Jyski endale uut tekki ostma ja vandusin endale, et jõuluasju EI OSTA, sest mul mitu kastität igasugu karda ja jõulumune:D

Enivei...mingi jõud kiskus mind ikkagi sinna sektorisse ja ostsin ilusa küünlajala moodi asja ja jõulutähtedega jõululiniku. Lisaks veel jõuluväliselt 2 üliilusat pildiraami oma tulevase elutoakummuti jaoks, suure laualina ja 8 samast kangast salvrätti, 2 kummiga voodilina, 2 valget voodipesukomplekti  (Kronborg ja mingi suvakas)..ja noh teki ka ikka.

Nokkisin tüükaega seal igasugu erinevaid ja välistasin kohe suletekid, sest üks kallima hinnaklassi suletekk, mis meil kunagi oli "suri" ikka suht kiiresti välja. Ma ei saagi aru, kuhu need suled sealt kadusid aga mingi hetk olid enamus neid ruudukesi sulgedest tühjad. Mõtlesin, et kahtlaselt külm oli ja vastu valgust vaadates selgus siis kurb tõsiasi:D Otsin seekord lambavillatäidisega teki (u 40EUR) ja tundub küll mõnus soe. Veits lamba haisu viskab, kui väga pingutada oma haistmismeeli aga see ehk kaob aja jooksul.

Ja miks ma üldse teki jahile läksin oli see, et ma avastasin enda magamata ööde saladuse. Nimelt mulle meeldib ennast hullult teki sisse mässida ja iga kord, kui mees jälle tekki ära sakutas, ärkasin üles. Seega terved ööd möödusid kui poolunes. Lõppkokkuvõttes otsustasin, et mõistlik oleks hankida eraldi tekid.











No comments:

Post a Comment