Monday, December 30, 2013

Ebay 22.11.2013

Ostsin hunniku asju ühelt ebay müüjalt: http://stores.ebay.com/Price-BYD?_trksid=p2047675.l2563

Selle pluusiga olen VÄGA, VÄGA rahul! See on heast materjalist ja täpselt paras. Varrukad ei ole lühikesed ja kehaosa ka piisavalt pikk. Kannan M suurust ja ostsin XL. Püksid on natuke suured. Võtsin jällegi XL aga L oleks paremini paras.

PÜKSID MÜÜGIS 15EUR PAAR. Mustad ja elektrisinised suurus XL (42). Umbes 108-110cm puusale.

Tellisin endale ikka uued L suuruses:)





Selle veidra pluusiga olen ka rahul. Oli odav ja selle raha eest on pluusi küll:D




Sellel on materjalid veits sünteetilised ja suuruse poolest sobiks see XL paremini S suurusele kui M aga samas nagu ei häiri ka. Hindeks tubli 3 ja kanda saab ikka:)





Selle pluusiga olen ka väga rahul. Materjal on mõnus, Kvaliteet on hea. Olen taolist ka hullemat näinud ja varasemates postitustes ka keegi mainis, et see pluus ei pruugi olla väga hea valik aga tegelikult olen ülirahul. Tellisin jällegi XL suuruse.



Sellega olen ka täitsa rahul. Vajab veits triikrauda aga muidu suurused jamaterjalid on head. Taaskord XL.




3 comments:

  1. Mul ka selline lõvipusa, aga pilt on teisest materjalist vist. Pesus hakkab pilt tasapisi kuluma, aga muidu olen rahul.
    http://kristinaoja.blogspot.com/2013/12/diy-mannekeen.html siin on näha seda, aga pole kõige parem pilt :)

    ReplyDelete
  2. Mul pilt satiinist vist. Eks näis kuidas kulumisega lood..igavene pole nagunii miski:D

    ReplyDelete
  3. kas viimase pluusi linki saaks kust tellitud?:)

    ReplyDelete