Saturday, January 25, 2014

suusateemat

Niihh..olen nüüd 3 päeva järjest suusatamas käinud. Kõik on muidu tore aga see isetehtud rada on nagu megas..t. Ma lihtsalt ei viitsi oma konte Tähtverre vedada ja lihtsam on 3 sammu majataha põllule kõmpida. Pärast kirun ennast kõik see 1,3 h, et mida ma nühin siin põllupeal. Täna nt sõitsin 4km 1.20h..nagu mismõttes?? Kõikaeg pidin suusaga lund kühveldama lumest paljaks sõidetud kohtadele ja kive maaseest välja toksima:S A noh..ma rahustan ennast sellega, et raske õppustel, kerge lahingus!!

Täna täiendasin oma suusaoutfiti Salomoni softshell jakiga. Maksis -50% soodukaga 74EUR. Siiamaani olen sõitnud jooksukilekaga. Suusad peaks ka vist enne maratoni uued hankima, sest kindlasti ei jää neist suurt midagi järele, kui ma veel palju seal põllupeal neid vastu mulda ja kive nühin :D:D

Tahaks 31km distantsi vähemalt 3 h läbida aga eks vorm selgub, kui normaalsele rajale saan. Äkki homme viitsin minna:)



1 comment: