Sunday, January 26, 2014

Tähtveres

Vedasingi oma kondid koos suuskadega Tähtverre ja alustuseks mõtlesin, kas ikka lähen üldse autost välja, sest seal oli nii palju sportlasi. Et mis ma ikka lähen sinna jalgu töllerdama spordiinimestele. Vedasin siiski ennast autost välja ja hüppasin rajale. Esimese ringiga tõmbas lihased mõnusalt krampi ja valusaks. Lõpuks tegin kokku 6 tiiru. 1 tiir on u 850m. Aega läks nii 45min.

Seal rajal oli umbes 50-60 inimese (enamus õnneks siiski mehed) hulgas vist 3, kellest ma kiiremini sõitsin + eelkooliealised:D A noh vähemalt midagigi. Uisustiili ei julgenud üldse suusatada ja lasin terve aeg klassikat, mis vist on aeglasem ja raskem tegelikult. Ma lihtsalt kartsin, et käin känunni:D Eks lähen harjutan veel 2-3 korda ja siis proovin uisku ka. A noh..maratonil vist enivei lubatakse ainult klassikat.

Kas keegi lugejatest on käinud ka maratonil? Kas see 31km on väga ränk algaja jaoks? Kavatsen muidugi vähemalt 5 km iga päev ära sõita trennimõttes. Ma kardan pikamaa sõidu puhul kõige rohkem seda, et see nühkimine muutub tüütuks ja hakkab ajudele lõpuks. Ma ei ole üldse selline maratooneri tüüpi inimene. Pigem olen sprinter, et suts ja valmis:D





No comments:

Post a Comment