Saturday, January 11, 2014

"tore" päev..

No tänane päev oli mõttetute murede edetabelis ikka eriti esirinnas päev. Alustuseks hüppasin hommikul otse voodist autorooli, et ema siia tuua. Nägu oli peas nagu vähihaigel ja hullemgi veel. Juuksed sorakil ja seljas mingis suvakad hilbud. Emaga koos tagasi tulles otsustasin, et hüppan kiirelt poest läbi (lõunakeskus) ja teen kärmed ostud - kleidi õhtuks ja miskit söögiks. Ja JÄRSKU jalutab vastu mu ex boyfriend!! Peale lahkuminekut olen teda näinud 1 korra Maasikas, kus ma oli ma just stiilipeolt tulnud mingi ruudulise kitliga:D Ja nüüd järgmine prohmakas...ma alati kujutan ette, et jalutan talle vastu oma parimais rõivais ja värske väljanägemisega, et ta ikka näeks, millest ilma jäi ja mida nüüd?!?! Järjekordselt vaatas talle vastu hoopis mingi õudus kuubis.


Jõllitasime siis teineteist  - algul äraotsival pilgul, et kas tõesti .. ja noh siis tuli minu poolt juba selline suht õelusele kalduv söövitav silmavaade, mis pühkis hetkega tema õrnalt näkku ilmuva naeratuse :D Ja noh ..nii me siis jõllitasime üksteist ja tekkis täiega selline aegluubis effekt.

Noh..see selleks. Ehk tuleb kunagi ka minu aeg särada aga päris kindlasti ei olnud see tänane päev, sest teiseks jäi mul tuttava sünnipäevale minemata, kuhu ma niiväga minna tahtsin. Ostsin Bastionist toorsiidist kuldse kleidi ja olin juba meigitud ning soeng peas, kui lapsel hakkas igaõhtune jorin kõhukinnisuse tõttu. Kuna ma pidin täpselt kell 21 valmis olema ja ei grammigi hiljem, siis jäi minek lihtsalt ära, sest sellel ajal oli jorina tipphetk. 

Ühesõnaga what a day :D

No comments:

Post a Comment