Tuesday, February 25, 2014

Lemmikud vastuvõtult

See Riina Põldroosi kleit jäi mulle kohe silma. Märkasin tema loomingut seal veel aga see kleit jäi just eriliselt meelde.


See naine oskab alati väga elegantne olla ja pole kunagi üle pingutatud. Väga lihtne ja harmoneeruv outfit.


See kleit tundub nii õhuline ja kerge. Eriti ilmekaks teevad komplekti sinine kott ja kingad, mida kahjuks pole näha. 


Üks minu suurimatest lemmikutest taaskord. Tegemist siis Tiina Talumehe loominguga, mis oli ka tema moeshoul esindatud. Sellise kleidi valiks kindlasti ise ka!


Kaunis kollane kleidike:) Natuke teistmoodi, kui teised aga samas sobib hästi kandjale. 


Paaarike pulbitseb isamaalisusest :D Väga kena kleit ja üsnagi temaatiline sellel tähtsal päeval.


Antud kantja seljas on see kleit ülimalt hurmav ja kajastab nende juuri. Meesterahva puhul siiski häirib pisut lips. 


Siinkohal kleit ei mängigi nüüvõrd tähtsat rolli, kui kandja ise ja koos moodustavad nad suurepärase komplekti. Naisterahva puhul jäi kindlasti silma tema hea rüht ja kena soeng.


No nii kena paar. Tundub, et meespool on kõvasti ka kaalust alla võtnud. Näevad nii rõõmsad ja nooruslikud välja. Kleit on ka huvitav ja ma ei tea miks aga tundub, et olen kõik valged kleidid siin ära märkinud:D


See pidurüü meenutab mulle millegipärast suvist karjamaad selline lihtne ja rahulik. Isegi linnulaul hakkab kõrvus helisema neid vaadates:D


Liisa Pakosta puhul ma ei hakka pikka juttu rääkima, miks lemmik. Allolev pildimaterjal räägib enda eest:D





No comments:

Post a Comment