Friday, February 14, 2014

Parukajant

Alustuseks toredat sõbrapäeva kõigile!




Kas keegi teab sellist seriaali nagu Mad Men? Ei tea? Mina ka ei tadnud:D ..sain teada siis kui mu sõbranna teatas, et see on nüüd tema lemmikseriaal ja kavatseb oma juubelil selles stiilis peo teha.

Otsistasin enda tegelaskujuks võtta Betty Draper'i, kes on muidugi blond:D ..ja mina ei ole. Tema valisin selle pärast, et mul on olemas sarnane kleit nagu ta ühes episoodis kandis.


Kuna sünnipäevani oli aega 2 nädalat, kui tegelaskuju endale valisin, oli kiiresti vaja leida ka parukas. Sirvisin ebayst erinevaid ja kõik odavamad olid Hiinast:( need ei jõuaks mingi valemiga minuni kahe nädalaga. Tellisin siis ühe Saksamaalt aga see oli täiega lokkis aga vähemalt midagigi. Sain selle eile kätte ka. Ja peas oli lammas, mis lammas :D Teadupoolest sünteetilist parukat sirgendada ei tohi. Üritasin seda siis sirgeks kammida. Ei midagi. Üritasin seda märjalt sirgeks kammida. Ei midagi. Vaatsin siis youtubest, et mida peale hakata ja soovitati keeva veega üle kallata. Proovisin ja toimis!

Eks nüüd siis peab teda veits tuunima ja loodetavasti saab ikka asja:D Lähiajal kindlasti ka pilte tulemas minu totaalsest muutumisest. 








No comments:

Post a Comment