Wednesday, July 2, 2014

kolmas päev..

Täna käisime paaris mõisas, mis olid üsna ebahuvitavad. Loona mõisas oli külalistemaja ja paar fotonäitust ning seal kõrval oli kohe Vilsandi rahvuspargi infopunkt, kus saab nuppudele vajutades kuulata erinevaid loodushääli ning samuti oli seal kivististe näitus. 

Pidula mõisa juures pidi olema suurem park aga mõis ise oli suletud. Tegime seal mõned pildid ja sõitsime edasi. 

Kõige põnevam oli mihkli talumuuseum. Seal oli terve talukompleks koos põneva ülespanekuga erinevatest talutöövahenditest ja igapäevatarvikutest.

Lõpuks läksime sööma Lümandu söögimajja ja ma pean tunnistama, et see oli kõige parem söögikoht üldse, kus ma käinud olen. Meil läks pere peale 20EUR. Tellisin 2x kartulipudru suitsulihakastmega ja lambaraguu. Joogiks keefiri, siidri ja 2 kõrrejooki. Lauda toodi suur kausitäis kõrvitsat, kodust soolakurki ja punapeedisalat. Suur kausitäis kastet ja kartuliputru ning lambaraguud, kust siis kõik said ise endale ette tõsta. Mingi pool pätsi leiba viilutatud+kodutehtud või. Ma olin lihtsalt sõnatu, kui kõik see ette tassiti :D Soovitan kindlasti läbi kia, kui siia kanti asja või siis lihtsalt teha siia kanti asja just selle koha pärast :)

Nüüd oleme tagasi kodus ja saunatame. Mul sõbranna ka maabus siia oma perega selle peale, et pildid Ranna Villast olid lihtsalt nii ahvatlevad, mis facebooki panin :)













































2 comments:

  1. Uskumatu, mis nostalgialaksakas mind praegu tabas! Olen kõik enda lapsepõlvesuved veetnud Saaremaal Viki külas. Mihkli talumuuseum oli mulle justkui teine suvekodu. Ma tean seal kõiki nurgataguseid, saladusi ja kõige põnevamaid lugusid :) Mihkli talu omanik oli J.Reht, kes on minu kauge sugulane ja seetõttu muuseumi aja algusest oli minu vanaema seal juhataja aastakümneid. Nii tore on vaadata neid pilte ja meenutada. Igatsus on suur! Aga õnneks on nädalate pärast minek sinna samasse kohta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koht oli tõesti tore ja üks põnevamaid kohti kindlasti, mida Saaremaal külastada. Kant oli ka väga ilus :)

      Delete