Saturday, July 5, 2014

Whaat!

Ärkasin eile kerge seljavaluga. Terve öö tundsin alaseljas mingit pingevalu. Mõtlesin, et ok, voodi on kehva. Kui aga koju tagasi hakkasime sõitma ja Viljandis enam autost välja ei saanud krapsakal sammul ning Selveris vaid ringi komberdada suutsin, siis tundus miski valesti olevat. Veel Tartuski mõtlesin, et asi pikas autos istumises aga ei..valu oli jätkuvalt alles. Ühesõnaga...teretulemast seljanärvi põletik!!

Pidasin just suuri plaane, et lähen mehega schilingule kaasa ja puha. Isegi Maasikasse ei suutnud peale 2pokaali proseccot ja paari õlli minna. Komberdan nagu vanamutt mööda tube ringi ja istumast püstisaamine on nagu elu piin! Ma olen nii kurb:( Tööd oleks vaja teha ja esmaspäevaks nii mõnigi asi valmis vaja teha aga no mida ma teen, kui iga liigutus on eluränk. Oehh..vähemalt tänane õhtu lahutas veidigi meelt ja sai sõbrannadega tśattida. Väga kadedaks tegi muidugi see, et nemad said kluppi aga mina mitte. Ja ma oleks kaasa läinud, kui see valu oleks pisutki väiksem olnud. Kasvõi seisma sinna aga pole suuteline isegi 5 min seisma :(





4 comments:

  1. Millega ravid?
    Ise soovitan olfen plaastreid - 12h tagant vahetada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Võtan 3x päevas ibumetini ja paracetamoli korraga sisse ja määrin Voltareni peale. Need siis kodus olemas. Apteeki ei saa praegu minna, sest mees on autga ära. Muidu mõtlesin isegi nende plaastrite peale.

      Delete
  2. Nii mõnus aed on Sul ikka. Teeb kadedaks:)
    Kuidas on lood seljavaluga? Ma olen ise Diclac 5% geeli kasutanud. Aitab hästi.

    ReplyDelete
  3. No ma teen ise endale tööga liiga ja pole aega korralikult taastuda. Ehk järgmisel nädalal saab rahulikumalt võtta. Aias tõesti mõnus ja tuppa ei tahagi. Vaatasime isegi jalkat üleeile väljas suurelt ekraanilt :D

    ReplyDelete