Wednesday, November 26, 2014

Buduaari Turg Rakveres

Nüüd siis seal ka lõpuks käidud! Startisin hommikul 6.45. Pidin sõbranna peale võtma linnast. Lubas, et tuleb KINDLASTI!! kaasa. Paar päeva enne muidugi mainis, et tal Lavazza sünnipäev Tallinnas AGA ta tuleb sealt öösel ära Tartusse või siis Tallinnast otse Rakverre. Öösel saatis veel sõnumi, et stardib ja on hommikul kodust vaja peale võtta. Nojah..helistasin siis enne sõitma hakkamist. Telefon väljas!?!?!...helistasin veel 2753 korda. Sama teema. Tegin veel peatuse tema maja juures - aknad pimedad ja ei piuksugi. Ei julenud kopsima ka minna, et äkki ei jõudnud koju ikkagi ja terve maja pärast jalul.

Okeii..panin siis gaasi põhja ja põrutasin Lääne-Virumaa poole. Jõgevale jõudsin, siis tuli see kõne, et apiiiii!! mu telefon oli kuidagi ise välja lülitunud ja ma magasin sisse (tegelt minuarust äratus töötab siis ka, kui tel väljas  sest aku oli tal täis olnud:/ ..aga see selleks). Et ma ikkagi tulen ja sõidan enda autoga järgi.

Ma siis vahepeal jõudsin juba kohale. Üritasin oma kohta leida. Käisin 2 ringi seal keskuses peale ja ei leidnud. Läksin siis nagu mingi ajudoonor selle korraldajapreili juurde tagasi, et sorry..ma ei leia. Seletas siis veel üksipulgi, et sealt üles ja kohe nurgapeal. Leidsin üles õnneks. Tassisin oma tavaari üksinda üles ja panin paika. Kui kõik oli tehtud saabus sõbranna...jeee!

Turg läks täie hooga lahti ja üritus möödus megakiiresti. Käisime vaheldumisi muud kaupa ka uudistamas. Mulle ei jäänud nagu midagi silma. Sõbranna tuli igalt ringilt uute asjadega tagasi. Lõpuks sain endale ühe hästi piduliku musta pärlikaunistustega kleidi 30EUR eest.

Peale turgu mõtlesime Rakveres söömas käia. Kuna see koht oli kinni, kuhu minna tahtsime, läksime kõrval asuvasse kohvikusse. Mina võtsin mingi kanaprae ja sõbranna Tom Kha supi lõhega. Peale söömist tagasi koju ja õhtul lubasin Maasikasse minna. See oli siis nö vastuteene sõbrannale :D

Tegin kodus lastele söögi, mängisime veits uute asjadega, mis Põhjakeskusest neile ostsin ja panin nad magama. Sättisin endale õueriided selga ja veits värvi näkku ning kutsusin takso. Ja siis! ...tuli kõne...APPI ma ropsin täiega, ma ei tea kas ma saan tulla. Kõht on ka lahti...nii paha on. Külm, palav, rõve APII! Nojah..ma olin ühe jalaga taksos juba ja mõtlesin, et mis seal ikka. Vean ennast ikka kohale, et äkki vaja rohte tuua vms. Sõbranna siis sõi peotäie söetablette ja vedelesime niisama tunnikese. Lõpuks sai ennast niivõrd konditsiooni, et ajas kleidi selga ja kingad jalga - Maasikas siit me tuleme. Täiesti hull inimene :D

Ilmselt sai toidumürgituse sealt kahtlasest kohvikust! Samas meie pidu see ära rikkuda ei suutnud:D






No comments:

Post a Comment