Friday, November 21, 2014

grrrrr EMT!!

Vahetasime hiljuti välja endal netipaketi. Kui enne kasutasime 3G võrku, siis võtsime nüüd 4G EMTst. 50GB maksis mingi 25EUR vist. Prooviajal tundus kõik ok ja ostsime siis ruuteri, allkirjastasime lepingu ja hakkasime kasutama. 2 nädala pärast juba oli maht täis ja kiirus tõmmati maha. Tellisime siis lisa nii, et 3-4 päeva saime 10 EUR eest. Mõtlesime, et see ei ole ikka norm ja maksame ennast pooleks. Võtsime katsetamiseks ka tele2. Seal prooviaeg 14 päeva ja saime siis selle kuu veel suht valutult mööda saata ning otsustasime, et vahetame teenusepakkuja välja. Tele2 on 100GB 30EUR ja EMT võimsam(vist oli ka 100) pakett juba 50EUR. 

Läksin EMTsse, et tahaks asja kinni panna. Meesterahvas siis viisakalt uuris, et miks ja ütlesin, et ei mängi välja selle mahuga. Teatas, et lepingut niisama lõpetada ei saa!! Peame maksma soodushinna eest soetatud ruuteri maksumusele juurde 150EUR  või vahetama paketi selle 50eurise vastu. Ma jäin lihtsalt suu ammuli vahtima, et okeiiii ja läksin ära koju.

Nüüd uuel kuul üritasime ikka selle EMTga tiksuda ja jälle 2 nädalat ning kiirus maas ja otsustasime, et maksame siis see 150 välja ja lõpetame ära selle nalja. Seekord oli esinduses teenindajaks naisterahvas. Teda üldse ei huvitanudki, miks me lõpetada soovime. Küsisin, et mis mul selle ruuteri hinnaks siis nüüd tuleb koos selle eelnevalt tasutud hinnaga. Vastas, et ei tea! Lõpetas lepingu ja võttis allkirjad. Küsisin siis, et kas see ruuter ikka töötab teistes võrkudes ka. Vastas selle peale, taaskord, et ma ei tea. Küsisin siis, et kas seda on võimalik kontrollida ja vajadusel maha võtta piirangud, kuna ma ostsin selle neilt ikkagi välja täishinnaga? Vastas, et nemad müüvad seadmeid enda teenuste pakkumiseks. 

Kõige kohutavam vastus, mida saab klienditeenindaja öelda, on minu arvates "ma ei tea" ja seda olen ma viimasel ajal liiga tihti kuulma pidanud. Hiljuti ühes söögikohas küsisime, et kas neil laktoosivaba piima või kookospiima on. Vastati: "ma ei tea!"..  Küsisime, et kas Cocacola Lighti või Zerot ka on...jälle "Ma ei tea!" no mida asja?? Ütle, et vabandust ma lähen uurin järgi vms. Pidime siis ise välja käima, et jumalaeest mine uuri järgi..siis silmi pööritades kõpsutati kööki asja selgitama.


Enivei..õnneks saime sellest EMT jamast lahti ja loodetavasti Tele2 õigustab ennast vähe rohkem...kuigi esimene tagasilöök juba tuli seoses sellega, et nende klienditoe nr ei tööta vist teistes võrkudes ja kui meil nüüd netiga probleeme peaks olema, siis saab suhelda ainult e-posti teel või kõmpida kohapeale.

Uskumatu ikkagi, et siiamaani on neil võimalik klientidel nahk üle kõrvade tõmmata ja ei suudeta head teeninduse taset kuni lõpuni hoida. Niikui ütled neile nägemist, kaob see meeldiv naeratus ja abivalmidus! Ma isegi ei mäleta, et keegi oleks informeerinud lepingu sõlmimise ajal, et leping on tähtajaline seoses ruuteriga vms.

2 comments:

  1. Miks te Starmani ei võtnud,Starman on kõige parem.

    ReplyDelete
  2. Mina soovitan sellistel puhkudel alati kaebuse kirjutada. Nimi, kuupäev, detailne kirjeldus paberile/maili/kodulehele jne. Muudmoodi nad ei õpi.

    ReplyDelete