Friday, January 11, 2013

Meil sõbrannadega plaanis jälle spa-tuur ette võtta ja sedapuhku Lõuna-Eestis. Alustame Võrus Kubija SPA-s valentinipäeval ja järgmisel päeval Otepääl Berhard spa-s. Hetkel veel seis selline, et kõva sõda käib programmi üle - kas minna neljap teatrisse või saunadesse. Kas minna reedel tuubitama ja saunatama või passida niisama ja vahtida lakke kuni õhtuni, kui saab süüa ja kluppi..ojjahh. Osad arvavad üldse, et võiks kohapeal vaadata, mis saab ja ainult toad kinni panna. Mulle see viimane variant kohe üldse ei sobi. Minu arust on viimane asi hakata kohapeal selliste asjade peale oma aega ja ajupotensiaali raiskama. Liiatigi on odavam ja mugavam võtta neljapäeval Kubijas mingi pakett kui Teatrisse ei lähe (http://www.kubija.ee/et/paketid/19/puhkusepakett-1-oo ) , kui eraldi protseduurid jms lisaks toale. Tagatipuks ühel sõbrannal on mingi voucher ja knnisidee ööbida "savisviidis"http://www.kubija.ee/et/toad/savisviit ..(ok me oleme koguaeg sviitides olnud ja hinnas kaubelnud nii, et paketi hind ei muutu kuna me neljakesi kõik ühes toas olnud) ja selle pärast siis ei saa paketti võtta või ma ka ei tea. Kui see puhkusepakett maksab 39EUR(ööbimine, 2protseduuri, õhtu/hommikusöök+saunad), siis tema plaani järgi peaks me selle savisviidi pärast maksma tavaööbimise hinna 40EUR+protseduurid(15-20EUR)+õhtusöök(10EUR) kokku 60-70EUR.

Reede suhtes käib ka arutelu, et kas passida kõikaeg hotellis või minna tuubitama enne Bernhardi sisse tsekkimist. Mina olen kahe käega viimase poolt, sest talv on selleks, et seda nautida ja kui juba sõpradega koos oled, siis miks mitte midagi toredat vabas õhus teha toas vahtimise asemel. Peale seda oleks ma hea meelega tunnikese või paar veel basseinides ja saunades ligunenud ning siis viimaste tegevuste - õhtusöögi ja klubitamise ettevalmistusi hakanud tegema. Aga jah..heal juhul saab reedel tuubitama ja siis niisama lebo ja tegevusettus kuni õhtuni. 

Üldiselt olen muidu mina kõik programmi paika pannud ja teistele kinnitamiseks saatnud aga praegu on jube segadus, sest teine inimene ajab asja. Ahh..ma ei tea. Äkki pingutan tõesti üle aga ma ei saa midagi parata, et mulle ei sobi selline organiseerimatus:D

Kubija


Bernhard


Millise programmi valiks sina:
1.VARIANT
1.päev
15.00 Kubijasse
15.00-17.00 sättimine
17.00-18.00 õhtusöök
19.00 teater

Hind 50EUR

2. päev
12.30-13.30 snowtubbing
14.00 Bernhardi
14.30-16.00 saunad-basseinid
16.00-18.30 sättimine
19.00õhtusöök
..klubi

45EUR+söök

KOKKU u95-100EUR

2. variant:

1.päev

15.00 Kubijasse
15.30-17.30 massaaz ja saunad /niisama istumine
17.30 söömine

60-70EUR

2. päev

10.00 Hommikusöök
19.00 Õhtusöök
..klubi

34EUR pluss õhtusöök/jook

KOKKU u95-100EUR







2 comments:

  1. Pigem soovitaks klubituurile minna Võrru, kui Otepääle. Võrus on rohkem valikut, kuhu klubisse minna ja seal ägedamad peod, kui Otepääl. Võrus käib elu rohkem, kui Otepääl. See on siiski ainult minu subjektiivne arvamus. Samas kui olete sõbrannadega, siis on teil ilmselt igal pool lõbus. Kui läheksite 1. õhtul kluppi, siis oleks teine päev väga mõnus igasugu saunatamised, ujumised, protseduurid vm lõõgastumiseks ja väsimuse peletamiseks ja siis saaksite puhanuna koju sõita.. samas kui siit valida, siis variant nr. 1 tundub sisukam ja ägedam olevat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otepääl on see nv mingid võistlused, et seal peaks ka suht ok olema klubitamiseks. Samas on minevik näidanud, et peale klubitamist ei ole meist eriti elulooma ja igasugu aktiivsed tegevused (sh SPA-protseduurid)tuleks enne ära teha:D päevade vahetamise osas jah mul kahjuks sõnaõigust enam ei ole aga tänud soovitamast:)

      Delete