Tuesday, January 8, 2013

Sain elukaaslase käest jõuludeks I.L.U poe kinkekaardi ja paar päeva tagasi soetasin ka kraami sealt. Sellega oli tegelikult selline naljakas lugu, et nädalajagu enne pühi mees küsis, et mis ma tahaks jõuludeks. Ütlesin, et I.L.U kinkekaarti. Pakist see vastu vaataski. Mingi hetk mees hakkas rääkima, et sorry, et ei osanud nagu midagi kinkida jne. Ma siis ütlesin, et mismõttes, et ma ju tahtsingi seda ja kujutage ette, ta ei mäletanud reaalselt, et meil oli sellest juttu olnud:D Ta olevat lihtsalt suvaliselt selle soetanud.

Maxfactori päikesepuuder 12EUR - praegu kodus vaatan, et oli siis seda üldse vaja:D Tahtsin tegelikult mingit läikepuudrit vms, et põsesarnadele panna aga see jääb jube tume. Poes ei olnud üldse head valikut ka või ma ei osanud lihtsalt valida. Lõpuks võtsin lihtsalt kõige odavama:D Enamus olid mingid megakallid(30-40EUR) ja hästi väikeses pakendis.

Artdeko põsepuna 7EUR
Artdeko lauvärvid 5EUR
Artdeko meigikarp 9EUR, kuhu saab omal valikul osta erinevaid komponente. Ise ostsin siis esialgu eespoolmainitud. Tahaks veel erklillat, erksinist ja mingit roosakat tooni lauvärvi sinna juurde osta.





2 comments:

  1. Ohh ma ei teadnudki, et Artecol on ka võimalik ise enda maitse järgi palett kokku panna :) Peaks endale ka ühe mõnusa suitsusilma komplekti looma :)
    Kas pigment on hea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah ..isegi väga hea. Mõnus pehme konsistents on ka.

      Delete