Monday, January 7, 2013

Tundub, et ime on sündinud!

Kui mõned päevad tagasi olin totaalne nohuhaige, siis tänaseks ei ole sellest enam jälgegi:D Ma ei tea, kas see minu uuest ideest võidelda haiguse vastu immuunsuse turgutamisega aga haigus kestis kõigest 4 päeva. Imedieet oli järgmine: päevakübara tablette(2x2), c-vitamiine(2x1), Merz Spezial toidulisandeid(2x1) ja küüslaugu kapsleid (2x2). Kõike seda 3 päeva järjest alates sellest, kui tekkisid esimesed sümptomid. Paar päeva kestnud ninakinnisust leevendasin tavalise Aaloega nagu eelpool juba kirjutasin. Nii kergelt ei ole ma veel nohu käest pääsenud. Tavaliselt vaevlen tugevas nohus vähemalt nädala ja siis teine nädal läheb kergemalt vesise ninaga.

Ma olen muidugi alati arvanud, et haiguste vastu "võitlemine" mingite nohurohtudega ja palavikualandajatega ei anna effektiivset tulemust ja need ainult leevendavad näiliselt hetkeolukorda ja täidavad farmaatsiafirmade rahakotte(mida muidugi teeb ka minu immuunsussüsteemidieet:D).

Eks jääb siis järgmist haigust ootama, et näha kas mu imeravi tõesti töötab või oli see ainult juhus:D

No comments:

Post a Comment