Thursday, March 27, 2014

Sport+grill

Tänane päev ei alanud just kõige meeldivamalt:D Hakkasin hommikul ripsmeid koolutama ja käsi vääratas kuidagi nii, et koolutaja rebis enamus ripsmeid küljest!?!?!..olin alguses suht jahmunud ja arvasin, et nüüd täiesti tühi plats, sest koolutaja vahelt pudenes jõhker kogus karvu aga õnneks mingid jäänused jäid silma külge ka. Siiski kogu see värk on paras katastroof ja ma ei kujuta ettegi, kaua see aega võtab, et ripsmed tagasi kasvavad:( 

Edasi läks juba vähe paremaks. Käisin hommikul trennis, kuigi tegelikult ei plaaninud aga sõbranna kutsus. Peale trenni ei suutnud vastu panna ka väikesele sörgile, mis kujunes taaskord 7km pikkuseks :D Ilm oli meeletult hea ja suvine. Lõpuks jooksingi ainult trennimaika väel. Inimesed vist vaatasid küll, et ma olen mingi napakas aga mul oli NIIII palav lihtsalt. Selline tunne nagu istuks kasvuhoones. Spordijakk on mul küll muidu vastav, et eest tuulekindel ja tagant hingav aga sellest polnud mingit kasu. 

Kuskil vahepeal otsustasin, et täna on ideaalne ilm grillimiseks ja varusin vastavat kraami. Lootsin küll, et mehed teevad kokkamise minu eest ära aga lõpuks, kui oma grillkraamiga välja laekusin, olid kõik kuskile kadunud ja pidin ise eelmise aasta söejäänuste ja mingi lahtunud süütevedelikuga grilli käima panema. Aga nagu ühele kangele Eesti naisele kohane, sain asjaga hakkama! Söök tuli väga hea..ei teagi, kas kõik maitses nii hästi sellest, et esimene grill sellel aastal, kõht oli tühi või lihtsalt oligi hea :D





No comments:

Post a Comment