Tuesday, March 18, 2014

Teine kodu

Teretulemast väikesele virtuaaltuurile minu ateljeesse, mille ehitas minu elukaaslane:D Kuigi..noh, ateljeeks päris nii seda vist nimetada ei saa. Igatahes..töö tegemiseks on mul 2 ruumi. Ühes on valmis asjad välja pandud ja teises õmblen. Tavaliselt näeb kogu see asutus välja nagu oleks plahvatus toimunud, sest kui ma töölainele satun, siis koristamiseks ja korrastamiseks mul mahti ei ole. Mingi hetk võtan ennast kokku ja teen korraliku inventuuri ja puhastuskuuri. 

Erinevaid õmblusmasinaid, mida kasutan, on mul 3. Tööstuslikud ääristusmasin ning overlok ja tavaline siksak jms piste masin. Tavaliselt lähebki vaja 1 eseme õmblemiseks 3 erinevat masinat:D

Varem tegin linnas tööd aga siis kulus nii palju aega edasi-tagasi sõitmise peale, et selle ajaga oleks jõudnud 5 asja õmmelda. Lisaks veel mõttetu üüri maksmine jne..Kodu juures ikka märksa mugavam ja klientidel ei ole ka väga pikk maa tulla. Igatahes teretulemast teilegi:)!!





Täna õmblesin nats retuuse koristuse käigus kokku kuhjatud pikema aja jooksul kogunenud lükrast..täpsemalt siis 36 paari.


Valmisretuuse leiab SIIT ja SIIT


2 comments:

  1. Retuusid viivad mu silmad särama! :D mis hinnaga need on ja kust rohkem pilte näha saaks?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valmisvariantidest on pildid siin : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.845481652136011.1073741849.152152301468953&type=3 Päris uued, mis pildil, pole veel täitsa valmis ja pildid alles tegemises. Paljud uuematest on lastele ka..

      Delete