Saturday, March 29, 2014

Depend GelLack - möödas nädal

Natuke üle nädala on möödas sellest, kui oma küüsi nn geelitasin. Geel on küüntel täies korras. Nagu eile oleks peale pandud. Ükski nurk lahti ei ole ja midagi maha pole koorunud. Ainult küüned on kasvanud ja see väljakasvu osa hakkab vaikselt häirima. 

Komplektist täpsemalt SIIN

                                           ENNE                                                                                       PÄRAST



Midagi neile, kelle jalanumber 41 SIIN
Fitness jalanõud kõigest 0.10EUR!!

2 comments:

  1. Ma oled dependi kasutanud juba pea aasta ja olen siiani super rahul. Ainus mis mind veidi tujust ajab on, kui pean neid maha võtma. Peale panek on kiire ja mugav ja kiire. Värve võiks neil veidi rohkem olla. Meil Norras vähemalt neid nii palju pole. Aga vaatasin, et sa oled kuidagi väga erksa värvi leidnud. Huvitav, kas neil on mingi kevad kollektsioon väljas vms? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..ma ka veits hirmuga mõtlen selle eemaldamise peale. Olen tavalisi geelküüsi eemaldanud ja väga meeldiv protseduur see tõesti ei olnud:D See toon on mul jah täitsa neoonroosa. Ilmselt on mingi popp värvus siis, et ostetakse lihtsalt kohe ära.

      Delete